Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Istanbul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Istanbul

    Hey,

    Net terug van een reis naar Turkije. Was voor mij de eerste reis als 'fotograaf', vroeger wel her een der een snapshot met een gewoon apparaat, maar nu echt aandacht besteed aan alles. Qua Architectuur kwam dit uit de bus.

    Aya Sofia


    Aya Sofia


    Sky Lounge

    Is niet echt architectuur, maar vooral voor de sfeer van de bar, en de bouwwijze. Was dus een fantastisch openlucht restaurant op het dak van een 6 verdiepen gebouw met zicht op de bosphorus. Fantastisch dus.

    Alle foto's zijn met een Nikon D40 genomen, in RAW P mode.

    Mvg,
    MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

  • #2
    Re: Istanbul

    Ik zie dat niemand nog gereageerd heeft en dat verbaasd mij een beetje....

    Foto 1: Prachtige ramen en dit soort foto's bekoort mij meestal wel.
    Maar in dit geval vind ik dat aan de bovenzijde te veel donker is. Ik had misschien meer van de vloer genomen of een ander standpunt.

    Foto 2: oke

    Foto 3: mij stoort het dat het grote geheel niet scherp is. Volgens mij gaat het hier (onderwerp) toch meer om de omgeving. Hadden de flessen het onderwerp gewezen (wat hier misschien wel de bedoeling was aangezien die wel scherp zijn) had ik een ander standpunt ingenomen waarbij deze beter naar voren komen.

    Maar je heb vast wel meer foto's van dit fantastische restaurant

    Gr.
    Hobbit

    Comment


    • #3
      Re: Istanbul

      1: Jammer dat hij zo donker is ...
      2: persoonlijk stoort de muur links mij wat. Als je wat verder naar rechts had kunnen gaan dan had je denkik een betere foto
      3: Dit had een hele mooie kunnen zijn, maar is jammer genoeg onscherp

      Comment


      • #4
        Re: Istanbul

        Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
        1: Jammer dat hij zo donker is ...
        2: persoonlijk stoort de muur links mij wat. Als je wat verder naar rechts had kunnen gaan dan had je denkik een betere foto
        3: Dit had een hele mooie kunnen zijn, maar is jammer genoeg onscherp
        das geheel mijn gedacht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X