Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Tigo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Tigo

    Hey juppekes

    Proficiat Tigo met uw eerste plaats

    Ook dikke proficiat aan nr 2 en 3

    Ook iedereen bedankt aan iedereen om mij op de 12de plaats te stemmen
    Bootjes

  • #2
    Re: Proficiat aan Tigo

    Een welgemeende proficiat
    mvg
    Marc
    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
    M.v.g. Marc

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Tigo

      Dikke proficiat aan Tigo.
      Mijn favoriet was MP61.
      Dus ook een dikke proficiat aan MP61. en aan de andere creators van de mooie foto's .




      Grtz

      Jotto.
      Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Tigo

        van harte hoor, was ook niet mijn eerst keuze, maar procentueel weer wel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Tigo

          Profitiat Tigo, een verdienden eerste plaats
          Ook een dikke profitiat voor de 2e en 3e plaats.
          Nikon D300s met nog wat glas en attributen
          Foto Lucky

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Tigo

            Proficiat, Tigo! Jij was m'n eerste keuze. Voor die ene keer dat ik 'ns afkom met "een vies beestje op een stokje tegen een blurry achtergrond" (), presteer jij het om (bijna) een zwart-wit in te dienen. Superbe foto!
            Ook aan alle andere deelnemers een welgemeende proficiat! ;G
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Tigo

              Ook mijn gelukwensen aan de 3 deelnemers Tigo, MP61 en RickRides met hun behaalde podium plaatsen.

              Ja de foto van Tigo droeg meteen mijn goedkeuren vanaf de start van de Sep-Challenge.

              Hieronder dan ook de beoordeling welke ik aan Tigo mocht overmaken zelfs nog voordat de foto online kwam.

              Beoordeling inzending Tigo voor Challenge Sep 08

              Ik kan mijn openingszin van de vorige teruggenomen Challenge foto als volgt herhalen met een kleine aanpassing “Zoals je zelf in je titel aangeeft Wow, ik voeg toe, wat een foto die meteen bij een eerste oogopslag mijn volledige goedkeuring krijgt".

              Zoals je nu al zal doorhebben een goede foto. Die je hopelijk nu niet meer terug neemt !

              Dit maal heb ik geen echte minpuntjes tenzij ik zou gaan muggenziften dan vind je wel altijd enkele minpuntjes. Nu heb je een prachtige zwarte egale achtergrond met zelfs een kleine lichtnuance die diagonaal vanuit de linker onderhoek lichtjes afneemt naar de rechter bovenhoek. Hierdoor creëer je een diagonale diepte in de achtergrond wat naar mijn gevoel de foto ten goede komt. Zonder deze licht nuance zou de foto net iets te vlak overkomen.

              De foto is subliem wat de scherpte betreft alles staat perfect in beeld, het glas, de golfbal en de opspattende waterdruppels. De scherpte is zo goed dat je zelf in de linker onderhoek van de foto de structuur van de gebruikte achtergrond in beeld hebt. Het is zelfs verbluffend dat deze achtergrond je steunt in deze foto. De structuur van de gebruikte achtergrond geeft een aanvullende fictie van waternevel komende van het opspattend water.

              Ik vergelijk uiteraard deze foto met je vorige spijtige gemiste kans en hier heb je die ruis niet meer.

              Ditmaal heb je het glas helemaal in beeld wat toch wel beter oogt. Zelfs het gekozen glas vind ik hier beter. Verder is de kleur hier ook veel zuiverder en komt normaler over. Op het eerste zicht zou je bijna denken dat dit een zwartwit foto is. Het groen op de golfbal verraad hier het tegendeel.

              Zoals bij de vorige versie alvast een foto waar actie en vooral voor deze opdracht beweging in te vinden is.

              Dus wordt het weer duimen voor mooie punten en goede beoordelingen. Het blijft altijd een spannend afwachten hoe een foto wordt onthaalt en of deze pracht foto de bekroning van deze Challenge zal mogen dragen.

              PD: Zelfs na het muggeziften vind ik verdorie geen minpuntjes.
              Spookys Fotoweb
              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Tigo

                Een welverdiende eerste plaats Tigo
                Eigenlijk verdient ieder wel een , er waren weer héle mooie foto's bij
                Grts Maddy
                zero

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Tigo

                  proficiat aan tigo en alle andere deelnemers
                  groetjes aline

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Tigo

                    Proficiat aan Tigo, je was ook mijn numero uno!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Tigo

                      Gefeliciteerd Tigo, welverdiend de winnaar dacht ik.
                      Zo'n klikding en wat glas.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Tigo

                        van harte gefeliciteerd met je verdiende eerste plaat en aan de top vijf ook een diike proficiat
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Tigo

                          Gefeliciteerd Tigo.
                          Hiermee bevestig je nog maar eens dat je niet voor niets op de eerste plaats staat in het jaarklassement...
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Tigo

                            Allemaal enorm bedankt voor jullie positieve reacties zowel hier als bij de foto's zelf

                            Van mijn kant natuurlijk ook een dikke proficiat aan de inzenders die een mooie topplaats hebben behaald.

                            Naar mijn mening heeft de grote meerderheid toch wel zijn beste beentje voorgezet om er deze maand weer een toffe challenge van te maken met heel wat prachtige foto's.

                            Ik zou zeggen , hop naar de volgende , en laat je creativiteit rijkelijk de spuigaten uitlopen

                            grtz Tigo
                            Last edited by Tigo; 1 oktober 2008, 20:51.
                            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Tigo

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                              ...en laat je creativiteit rijkelijk de spuigaten uitlopen
                              grtz Tigo
                              Da's misschien meteen dé tip als beeld van deze maand: een voorwerp/object op een onverwachte plaats! (creativiteit dat uit spuigaten loopt )
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X