Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Best impressions of Antwerpen city...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Best impressions of Antwerpen city...

    Na mijn 3 posts van de Antwerpse haven (showcase natuur en landschappen) heb ik hier nog de 3 beste architectuurfoto's uit de reeks. De rest van de reeks kan je bekijken op mijn website.







    Mvg, Jochen
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Best impressions of Antwerpen city...

    Op zich goede detail foto's
    Geen van de foto's staan op de grond en hangen.
    De eerste is van het kwartier vlak bij de havens en tussen het oude centrum.
    De twee anderen zij van een kerk die ik nog niet bezocht heb maar wel wil gaan bezoeken.
    Maar geen overzichtsfoto
    De korrelatie tussen foto 1 en 2 +3 ontgaat me overigens buiten dan dat het alledrie Antwerpen is.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

    Comment


    • #3
      Re: Best impressions of Antwerpen city...

      Ik ben er persoonlijk niet weg van. Beetje eenvoudig standpunt genomen en de inkadering vind ik niet prettig. Foto's wel lekker scherp. Lijkt wel te scherp? (Aangescherpt soms?)

      Ik vind het nou geen "best impressions of Antwerpen City"
      Ik krijg niet het gevoel dat ik nou hierdoor naar Antwerpen moet gaan komen.
      Iets meer overzicht zou beter bij zo'n kerk tot zijn recht komen. En misschien met nog meer een spel met het licht/schaduw.

      Ik bedoel het niet persoonlijk hoor. En misschien is het mijn gevoel en zijn andere helemaal weg van de foto's. Ik zou graag nog wat andere foto's van je willen zien

      Gr,

      Vincent
      Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

      Comment

      Working...
      X