Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De gevels van Kroatië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De gevels van Kroatië

    Een weekje naar Kroatië. en dan met name het deel Istrië. . Lopend met de camera passeer je de leukste geveltjes... Een mooi stukje europa, met mooie kust plaatsen, palmboompjes en heerlijk weer.









    Canonvijfdeemarkdrie

  • #2
    Re: De gevels van Kroatië

    Eerste vind ik geen mooie compo. Die bomen die halfweg beginnen te groeien..
    Tweede is beter, maar ik zou onderaan nog een klein beetje afdoen tot net boven de latei (of hoe heet dat) van raam en deur.
    Derde is de mooiste compo voor mij.
    Alle drie kunnen ze, wat mij betreft, meer verzadiging en contrast gebruiken. Ze doen wat koeltjes aan.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: De gevels van Kroatië

      ga voor de laatste opname, leuke tegenstelling.
      tis wel het balkon van de eerste rechts boven hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: De gevels van Kroatië

        Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
        Eerste vind ik geen mooie compo. Die bomen die halfweg beginnen te groeien..
        Tweede is beter, maar ik zou onderaan nog een klein beetje afdoen tot net boven de latei (of hoe heet dat) van raam en deur.
        Derde is de mooiste compo voor mij.
        Alle drie kunnen ze, wat mij betreft, meer verzadiging en contrast gebruiken. Ze doen wat koeltjes aan.
        Ben het met Plato eens op de kleurverzadiging na.
        Volgens mij kloppen de kleuren aardig met de realiteit daar.
        Maar wat mij erger stoort als halve bomen, fragmentarische kozijnen en een coca cola parasol die het model is waar dit hier architectuur als topic heeft, is dat deze foto's veel te zwaar gekadreerd zijn.
        Wat een rouwranden.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment


        • #5
          Re: De gevels van Kroatië

          eerste 2 foto's te rommelig en storrend.
          3e foto wel sterker idd. Compo is goed en het beeld is mooi gesloten.
          Een foto blijft een invulling van de fotograaf.......

          Comment

          Working...
          X