Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handen

    Jos
    Site

  • #2
    Re: Handen

    Ik kan dit wel bekoren, heeft wel iets weg van een schilderij op deze manier. Achtergrondkleuren en handen passen goed bij elkaar, al met een mooie compo vind ik.
    Groeten,
    Peerke

    Comment


    • #3
      Re: Handen

      Een nadenkertje . . . wel mooi maar een beetje griezelig . . .
      Origineel en knap gedaan
      Grts maddy
      zero

      Comment


      • #4
        Re: Handen

        Speciaal hoor ! Eentje waarbij ik mij afvraag of de handen nu echt besmeurd waren met zo'n ondefinieerbaar goedje of dat je vertrokken bent van propere handen en de rest erop gephotoshopt is ? Verklap je het ? Hoe je het ook gedaan hebt...ik vind het wel origineel gevonden
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: Handen

          Ai, ik breek met de voorgaande comments...
          In mijn ogen is dit het minder goede photoshop getover. 't Zegt me in feite niet zo veel. Ik durf absoluut niet claimen dat ik het beter kan, maar dit ziet er voor mij té gemaakt uit.
          Het idee erachter vind ik dan wel weer goed gevonden!

          Grtz,
          Palladio
          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

          Comment


          • #6
            Re: Handen

            dank voor de reacties.

            Kleine opmerking " omdat men zelf niet graag PS ziet, wil nog niet zeggen dat het niet goed gedaan is.
            Jos
            Site

            Comment


            • #7
              Re: Handen

              schitterend alleen jammer die 'schaduw plek op de muis van de hand' stoort niet echt maar na zo'n hoogstaande ps denk ik dan dit is misschien aan de aandacht ontsnapt maar kwa idee ben ik er echt jaloers op.trouwens de schaduw op de vingers vind ik wel kunnen.

              Comment


              • #8
                Re: Handen

                Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                schitterend alleen jammer die 'schaduw plek op de muis van de hand' stoort niet echt maar na zo'n hoogstaande ps denk ik dan dit is misschien aan de aandacht ontsnapt maar kwa idee ben ik er echt jaloers op.trouwens de schaduw op de vingers vind ik wel kunnen.
                Hoi,

                Van die zwarte vlek op de muis hebt u volkomen gelijk, was mij nog niet opgevallen, heb naar orgineel gekeken, daar is ze ook aanwezig maar in mindere maten, niet zo "aandacht trekkend"

                maar volkomen gelijk, ga zien of ik er iets kan aan doen. want stoort mij hier op de foto forum ook .

                dank voor reactie
                Jos
                Site

                Comment


                • #9
                  Re: Handen

                  iets ruimte tussen de handen had gemogen.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X