Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

    Hey

    Ik heb twee Tokina objectieven op Nikon mount.
    Ik ben aan het overwegen om te switchen (naar wat ben ik nog niet uit maar kom)

    Kan iemand een idee geven hoeveel er zou geboden kunnen worden voor onderstaande objectieven, tweedehands, in goede staat, met alles origineel er bij.

    Tokina AT-X 165 PRO DX (http://www.tokinalens.com/products/t...65prodx-a.html)

    en

    AT-X 124 AF PRO DX (http://www.tokinalens.com/products/tokina/afl-00.html)
    Website: Twostroke

  • #2
    Re: Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

    Hallo,

    Voor de 12-24mm kan je nog gerust 300 euro krijgen.

    Mvg,

    Patrick
    Last edited by rickske; 25 september 2008, 16:11.
    Nikon D7000 met batterijgrip,tokina 12-24 mm,sigma 17-70 mm f2.8,nikon 18-200 mm VR,Sigma DG 120 400 4.5 - 5.6 APO HSM ,nikon sb 600 , manfrotto 681b en nog allerhande kleine spullen.

    Comment


    • #3
      Re: Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

      de 12-24 minimum 300E zoals in vorig bericht,je komt ze nu niet op iedere hoek van de straat tegen ook hè,de nieuwprijs is nog minimaal 406E op internetwinkels maar sommigen moeten dan op zijn minst 25E benzine er aan verijden
      BD0968BE
      nikon
      D2Xs

      Comment


      • #4
        Re: Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

        De 165 kom je weinig tegen en zal vermoedelijk 350 euro opbrengen.rond de
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
          De 165 kom je weinig tegen en zal vermoedelijk 350 euro opbrengen.rond de
          Rob, ik zou eerder hokken op 375 € à 400 € hoor.

          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Tokina objectieven (hoeveel 2e hands?)

            Er staat er al even eentje te koop en die werd me voor die prijs aangeboden. (alleen heb ik besloten toch voorlopig maar geen cropcamera bij te kopen) Stond echt al weken te koop; minder bekend maar prima, alleen de concurrentie van de Tamron 17-50 die rond de 275 gaat is groot.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment

            Working...
            X