Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

    Nog eens wezen stappen in Toscane. Geen Guy of Karel gezien!

    1. Vignoni Alto



    2. Pienza



    3.Monteriggioni

    Last edited by Frederico; 25 september 2008, 09:31.

  • #2
    Re: Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

    #1 de compo spreekt me minder aan. De struik die nogal centraal staat eist teveel aandacht zonder meerwaarde in de compo te brengen. Had een deel van de struik nu de rechterkant van de foto geweest dan zou ik persoonlijk meer van de foto genieten.
    #2 Deze compo vind ik mooi qua opbouw, maar het centrale deel (gebouw) is te donker om top te zijn.
    #3 deze vind ik mooi van kleur en opbouw
    Last edited by saphi; 25 september 2008, 09:40. Reden: size aangepast - dus opmerking overbodig
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

      ga voor nr 3, mooi middeleeuws stadje. Ben je gaan eten in il picolo castello?
      Nikon

      Comment


      • #4
        Re: Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

        Mooie reeks.
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

          Oorspronkelijk geplaatst door Johnke Bekijk bericht
          ga voor nr 3, mooi middeleeuws stadje. Ben je gaan eten in il picolo castello?
          Onderaan de heuvel net voor het stadje ligt een simpel wegrestaurant met terrasje, waar we van een van onze beste en goedkoopste maaltijden in heel Toscane hebben genoten (staat overigens ook in de Routard, ik heriiner me de naam niet meer maar je kunt 't niet missen)

          Comment


          • #6
            Re: Hier wonen onze gepensioneerde politiekers

            alleen de laatste spreekt me aan.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X