Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomaar een spoor?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zomaar een spoor?

    Wel, ik weet niet waarom ik deze foto goed vind. Kunnen jullie mij helpen?

    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: Zomaar een spoor?

    rommel ten Top, en toch heeft het wat!!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Zomaar een spoor?

      De Eifeltoren, een staaltje architectuur die voor een klein stuk op de achtergrond staat en dan maak jij een foto van een hoop oud ijzer!!!! Knap gedaan en best origineel.

      Comment


      • #4
        Re: Zomaar een spoor?

        Tja, het lijkt wel uit een miniatuurstad te komen...het heeft wel iets
        Mvg. Renzowoef
        Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

        Comment


        • #5
          Re: Zomaar een spoor?

          Vreemd hé! Niet echt kunnen specifieren waarom deze foto 'iets' heeft...
          Alleszins bedankt voor jullie visie!
          Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

          Comment


          • #6
            Re: Zomaar een spoor?

            De gebruikte DOF maakt het drukke plaatje zachter, terwijl de scherpte op de tweede baar ligt, de aandachtstrekker waar eigenlijk niets boeiend aan is. Maar het plaatje heeft volgens mij "iets" door het beperkt aantal kleuren (blauw, bruin, groen), wat dan ook weer rust brengt. Hoe dan ook, ik vind er persoonlijk niet zo veel aan.

            Mvg, Jochen
            Jochenvde Photography
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Zomaar een spoor?

              Dat iets is het lef om een totaal mislukte foto in showcase te zetten.
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment


              • #8
                Re: Zomaar een spoor?

                Je hebt de realiteit weten te brengen naar een beeld uit een miniatuurspoorbaan. Dit is je gelukt met deze foto.
                Marsje

                Comment


                • #9
                  Re: Zomaar een spoor?

                  Oorspronkelijk geplaatst door J Franck Bekijk bericht
                  De Eifeltoren, een staaltje architectuur die voor een klein stuk op de achtergrond staat en dan maak jij een foto van een hoop oud ijzer!!!! Knap gedaan en best origineel.
                  Den Eifeltoren is toch ook nen hoop oud ijzer..
                  Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zomaar een spoor?

                    [QUOTE][Kunnen jullie mij helpen?
                    /QUOTE]
                    Jammer genoeg niet.
                    Ik vind hem heel onrustig kijken door de vreemde scherpstelling en al die horizontale en vertikale lijnen die door het beeld lopen.
                    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zomaar een spoor?

                      Awel ik vind hem wél goed. Maar ik zou er onderaan een deel afknippen (tot en met de eerste balk). Dan krijg je naar mijn gevoel een uniek shot van de Eiffeltoren, dat vooraan en in het groot in mijn album zou terechtkomen. Dat is volgens mij ook het "iets" van deze foto : het icoon dat achteraan, onscherp toch domineert.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zomaar een spoor?

                        Je blijft er naar kijken, goed gewerkt met de DoF;Het heeft wel iets maar wat?
                        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                        www.cromagnonman.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zomaar een spoor?

                          Persoonlijk vind ik het technisch wel niet slecht maar mij zegt het niet veel.

                          Aan andere kant vind ik een foto die er voor zorgt dat je blijft kijken en zoeken alsof je telkens iets nieuws ziet, geen slechte foto. Daar is het toch ook een beetje om te doen, de aandacht trekken van de kijkers, of niet?
                          Aan het aantal reacties te zien en de reacties te lezen is dat toch goed gelukt in mijn ogen.

                          Grtz
                          'Keep on Clicking'
                          Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zomaar een spoor?

                            de gebruikte dof vind ik wel bijzonder!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zomaar een spoor?

                              Bedankt voor jullie commentaren. Ze heeft dus inderdaad 'iets'!
                              Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                              Comment

                              Working...
                              X