Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwaarp aanders... (part 1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwaarp aanders... (part 1)







    Mvg, Jochen
    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: Antwaarp aanders... (part 1)

    50 vieuws en geen reacties? Zijn ze dan zo slecht

    Mvg, Jochen
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Antwaarp aanders... (part 1)

      Kzal tis int Antwaarps zeggen, deneeste in zwartwit daar zit geen kl**te detail in in den boot, die kraan oep den achtergrond is er teveul aan.De Sinttannekesboot in kleur, das dan de tweede foto, daar is temingste nog iets in te zieng, alleen da roeig puntje moete is wegdoen, das presies e lampke da verkeerd sto op dien boot, die derde foto da trekt helemaal oup niks, geen kl**te contrast en die lucht is uitgebraand, da zal wel zen van die rotzon die in au b*kkes schent
      Alle de foto's zen wa anders moar kvind er nie veul aan.
      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
      www.cromagnonman.be

      Comment


      • #4
        Re: Antwaarp aanders... (part 1)

        Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
        Kzal tis int Antwaarps zeggen, deneeste in zwartwit daar zit geen kl**te detail in in den boot, die kraan oep den achtergrond is er teveul aan.De Sinttannekesboot in kleur, das dan de tweede foto, daar is temingste nog iets in te zieng, alleen da roeig puntje moete is wegdoen, das presies e lampke da verkeerd sto op dien boot, die derde foto da trekt helemaal oup niks, geen kl**te contrast en die lucht is uitgebraand, da zal wel zen van die rotzon die in au b*kkes schent
        Alle de foto's zen wa anders moar kvind er nie veul aan.
        Nja 't was dan ook niet de bedoeling van klassieke toeristenplaatjes te posten. Dus hier zie je nu eenmaal geen "echte kleuren" en ze kunnen ook afweiken van de technische perfectie. Dus bv die uitgebrande lucht en dat weinig contrast, was om een grimmige sfeer weer te geven. Ik moet je wel gelijk geven met het feit dat er geen (kl*te) detail in de donkere partijen is in de eerste. Love it or hate it...

        Mvg, Jochen
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Antwaarp aanders... (part 1)

          Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
          Nja 't was dan ook niet de bedoeling van klassieke toeristenplaatjes te posten. Dus hier zie je nu eenmaal geen "echte kleuren" en ze kunnen ook afweiken van de technische perfectie. Dus bv die uitgebrande lucht en dat weinig contrast, was om een grimmige sfeer weer te geven. Ik moet je wel gelijk geven met het feit dat er geen (kl*te) detail in de donkere partijen is in de eerste. Love it or hate it...

          Mvg, Jochen
          Een grimmige sfeer weergeven kan ook met correct belichte foto's..
          Sorry, ik vind dit niet showcasewaardig
          http://www.bertbeckers.be
          http://www.facebook.com/Bert.Beckers.Photography

          Comment


          • #6
            Re: Antwaarp aanders... (part 1)

            lekker wat anders dan anders.
            Love it.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Antwaarp aanders... (part 1)

              Oorspronkelijk geplaatst door BertB Bekijk bericht
              Een grimmige sfeer weergeven kan ook met correct belichte foto's..
              Sorry, ik vind dit niet showcasewaardig
              Het was mijn opzet om deze zo te belichten. Het was vooral belangrijk dat de zon niet uitgebrand was. Ik kon natuurlijk ook HDR's maken dat alles goed belicht is, maar dat was hier niet de bedoeling. Die laatste was dan weer niet de bedoeling dat die lucht zo uitgebrand was, maar het was wel ideaal om naar ZW om te zetten, vind ik althans.

              Mvg, Jochen
              Jochenvde Photography
              Flickr

              Comment

              Working...
              X