Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trash in color....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trash in color....

    Hier eens een omzetting van een achtergelaten hoop oude banden , wist niet goed onder welk topic te plaatsen vandaar dat hij hier staat.
    Heb er eens wat bewerkingen mee gedaan en deze kleuren kwamen er volgens mij niet slecht uit.
    Hopelijk is het iets ,

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Trash in color....

    hihi nieuwe vorm van verkeers geleiding? afgdankte banden uit de f1-bandenmuren!!

    alle gekheid op een stokje.

    bewerking is ok past zeker in de foto vind ik.



    mvg david
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Trash in color....

      Saai onderwerp toch goed in beeld gebracht en de bewerking is zeer toepasselijk. Goed gedaan

      Mvg, Jochen
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Trash in color....

        mooie opname, maar ik zie het perspectief niet, bedoel eigenlijk het hoogte verschil zet me waarschijnlijk op het verkeerde been.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Trash in color....

          Mooi hoor, maar qua tonemapping wel op het randje, te zien aan de banden. Die hadden wel wat meer contrast mogen hebben en wat donkerder mogen zijn. Tonemapping mag je niet overdrijven (maar dat weet je ook wel). Op deze manier is het echt op het randje van onnatuurlijk licht, en voor mij nét een beetje teveel.. Maar nogmaals: heel goed gedaan toch. De banden zijn obviously (maar dus wat teveel) doortekend, en de mooie lucht daarbij maakt dat het toch wel een heel aangenaam schouwspel is.
          Ik raak steeds meer onder de indruk van die snelle positieve evolutie van jou. Je bent destijds met dit soort dingen begonnen in het gezelschap van anderen, maar momenteel steek je er met kop en schouders bovenuit vind ik. En da's een persoonljke mening.
          ______
          www.vue.photo

          Comment

          Working...
          X