Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sint janscollege (hdr)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sint janscollege (hdr)

    hier een paar plaatjes in hdr van het (zeer mooie)sint janscollege te meldert
    gemaakt bij het vallen van de avond
    mvg rohnny





    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

  • #2
    Re: sint janscollege (hdr)

    2 prachtige HDR foto's in mijn ogen, zo zie ik ze graag (en zo zou ik ze graag maken )

    De tweede heeft mijn voorkeur, komt iets authentieker over (buiten de bank, die gelukkig in hout is) De eerste is dit minder door onder meer de auto en het asfalt.

    Ook vind ik het jammer dat de wagen er op staat op de eerste, maar daar kun je weinig aan doen.

    Kortom 2 platen (maar dat verwachte ik wel) met een voorkeur voor de tweede

    Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: sint janscollege (hdr)

      Ik zou het zelf ook eens moeten proberen, zeer geslaagde hdr beeldjes
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment


      • #4
        Re: sint janscollege (hdr)

        Ik kies voor de eerste
        De tweede heeft aan de windwijzer een klein beetje het effect (wat je hier vaak ziet bij HDR foto's waar bomen opstaan) dat er zoiets als een "deukje" in zit
        Zeg maar alsof er een gespannen doek voor zit, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
        Vind hem anders ook mooi hoor!
        Groetjes Hendrika

        Comment


        • #5
          Re: sint janscollege (hdr)

          Alle twee mooi, eerste
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment


          • #6
            Re: sint janscollege (hdr)

            Hmmmmmmm hou ik van , tis er weer boven op hé 2 heeeeel mooie

            mvg duindistel

            Comment


            • #7
              Re: sint janscollege (hdr)

              Twee sfeervolle plaatjes. Bij je tweede toch een klein puntje van kritiek ....je hebt in de lucht een paar grote witte vlekken . Deze zijn waarschijnlijk in de originelen overbelichte stukken. Indien je ze invult met dezelfde orangje-rode kleur van de rest vd bewolking dan zouden ze zeker minder sterk opvallen.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #8
                Re: sint janscollege (hdr)

                Potentieel zeer mooi, maar ik vind het er toch net over. Het licht is te egaal, waardoor het een vlak plaatje wordt met bovendien ook wat te weinig lokaal en globaal contrast. Wel sterk qua compositie.
                ______
                www.vue.photo

                Comment

                Working...
                X