Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

objectieven voor sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • objectieven voor sony

    Beste forummers
    Ik vraag me af welk merk van objectieven ik kan gebruiken bij mijn sony (A350)
    Ik kijk altijd bij Sony,maar ik vraag me af of er andere merken zijn die compatibel zijn. Ik weet dat Carl Zeiss ook bruikbaar is.

    Het is misschien een beginnersvraag (ik ben ook een beginner, maar eentje die wel heel hard gebeten is door het beesje) Ik heb mij al suf gegoogled, maar dat van die bomen en het bos is waar op internet, nergens vind ik een antwoord op mijn vraag.

    mercikes

  • #2
    Re: objectieven voor sony

    Kijk eens bij www.fotokonijnenberg.be of www.fotorubens.be

    Daar zal je zien dat ook Tamron en Sigma lenzen hebben met een sony vatting. Deze passen ook ok je camera. Dat maakt de keuze wat uitgebreider...
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: objectieven voor sony

      Hier vindt je héél veel informatie http://www.dyxum.com/lenses/index.asp
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: objectieven voor sony

        Zoals je zal merken via de link hierboven (Dyxum) zijn alle AF-lenzen die ooit gemaakt zijn voor Minolta perfect bruikbaar op een Sony Alpha.
        Sony heeft immers de a-vatting ongewijzigd van Minolta overgenomen.

        Je kan dus bij Sony en CZ, Tamron, Sigma, Tokina en Minolta/KonicaMinolta terecht (- de laatste dus vooral interessant als je tweedehands zoekt).
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: objectieven voor sony