Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sacre Coeur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sacre Coeur

    De 'verplichte' toeristenkiekjes.
    Even de voorkant, achterkant en binnenkant op de plaat vastgelegd.
    Laatste 2 zijn wel in HDR.
    May I have your votes please?





    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

  • #2
    Re: Sacre Coeur

    Ik ben er nog niet geheel uit waarom, maar alleen de laatste doet het goed bij me.

    Foto drie, sterk actief en pakkend, sfeer weergevend en een goed moment, alhoewel het jammer is van die schouder rechtsonder in beeld en hij niet centraal genomen is waardoor je symmetrie mist verder naar voren op het schip.

    De tweede foto moet ik nog eens een paar keer zien.
    De eerste is wat flets en toont verder een gezellige vakantiekiek, dat zij je al, maar is geen echte goede showcase foto
    Alhoewel ik dat zelf niet zo erg bezwarend acht vanwege de compleetheid van de miniserie.

    Ik zie aan twee iets en ik kan het nog niet goed benoemen.
    Fletsjes, en niet levend en net te veel vertekend door het objectief ???.
    Ik volg je draadje wel even en kom er wel op terug.
    Last edited by Irineas; 21 september 2008, 23:31.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

    Comment


    • #3
      Re: Sacre Coeur

      Inderdaad klassieke toeristenplaatjes, maar daarom niet minder mooi. Bij je eerste is er veel volk voor het gebouw, toch komt deze niet te druk over voor mij. Hoewel ik dat stukje met die bomen eventueel nog zou wegcroppen zodat het gebouw nog meer aandacht krijgt.

      Je tweede is de beste voor mij qua bewerking, scherpte en kleuren. Eerst had ik een slechte indruk over de compositie, maar ik scrolde een stukje van de lucht weg, en het was veel beter kijken.

      Foto 3 dan. Hmmm... daar zou ik het rood iets minder satureren een een stukje van de bank onderaan wegcroppen, en jammer van die persoon rechts. Ik heb het ook een beetje moeilijk met de beweging van de mensen. Langs de ene kant oké, maar er is toch iets mis mee.

      Ik heb mij effe laten gaan bij je reeks maar het zijn over 't algemeen mooie plaatjes hoor

      Mvg, Jochen
      Jochenvde Photography
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Sacre Coeur

        Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
        Ik heb het ook een beetje moeilijk met de beweging van de mensen. Langs de ene kant oké, maar er is toch iets mis mee.
        Wel, dat kan kloppen, vermits het een HDR plaat is, en dus 3 verschillende foto's over elkaar.
        Elke beweging hierin is uit den boze, maar omdat het hier nog meeviel, heb ik ze toch gepost.
        Wat ik misschien wél nog kan meegeven is het feit dat het eigenlijk verboden is om in deze kerk foto's te maken, dus om dan nog een HDR stiekem tussen het volk te maken zonder statief...
        Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

        Comment


        • #5
          Re: Sacre Coeur

          vind de laatste wel mooi, maar is de koepel in werkelijkheid ook zo grijs!!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Sacre Coeur

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            vind de laatste wel mooi, maar is de koepel in werkelijkheid ook zo grijs!!
            grt,bouk.
            Is moeilijk te zeggen, vermits het echt wel donker is in de kerk.
            Ik vermoed dat alles zo grijs is, maar door de vele kaarsjes in de zijbeuken en de gedimde 'gele' spots, toont de rest wat geler.
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

            Comment


            • #7
              Re: Sacre Coeur

              mooie reeks 2-3-1 voor mij
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment

              Working...
              X