Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

barcelona bis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • barcelona bis

    tweede poging. en deze keer volgens de regels . peter




  • #2
    Re: barcelona bis

    KNappe plaatjes!
    Is de eerste HDR? Vind de compositie lekker abstract!
    De tweede kan zo dienen als voor een publiciteit van een bar of club ... heet mooie DOF!

    Comment


    • #3
      Re: barcelona bis

      Is de eerste HDR? Vind de compositie lekker abstract!
      effe moeten opzoeken wat HDR voorstelt, ben namelijk volledig groen achter de digitale oren. dus geen HDR, maar bij de opname een polarisatiefilter gebruikt en op de computer een beetje liggen rotzooien met helderheid, contrast en kleurintensiteit. bedankt voor je reactie en interesse, peter.

      Comment


      • #4
        Re: barcelona bis

        Ik vind dit ook wel knappe plaatjes!
        Post ze gerust nog wat groter (tot 900 pixels, langste zijde), zo zullen ze veel beter tot hun recht komen.
        Ze spreken me allebei aan; een goede blik op de details in deze wereld.
        Mooi van compositie, kleur, scherpte... je hebt duidelijk kennis van je materiaal!

        Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: barcelona bis

          Ik weet niet echt naar wat ik kijk, maar hierdoor blijf ik kijken. Dus... Maar je mag ze wat groter posten, hoor

          Mvg, Jochen
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: barcelona bis

            Ik weet niet echt naar wat ik kijk, maar hierdoor blijf ik kijken. Dus... Maar je mag ze wat groter posten, hoor
            ik kan je vertellen wat je ziet, maar dan kijk je misschien niet meer... . de foto's haal ik van m'n flickr-account en een maatje groter is te groot (tot 900 pixels, langste zijde). is niet toegestaan, dacht ik. kan natuurlijk fout zijn, heb nog niet zoveel kaas gegeten van pixels en downloaden . groetjes, peter

            Comment

            Working...
            X