Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redcoon/CameraNu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redcoon/CameraNu

    Heeft iemand ervaring met het aankopen van een camera en/of lenzen via de webwinkels van Redcoon (België) en CameraNu (Ned.)?
    Graag jullie reactie,
    Dank,
    Goofy
    Sony A6300 - NEX-7 - SEL 30mm f/2.8 macro - SEL 50mm f/1.8 - SEL 10-18mm f/4 - Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 - Sigma 70mm f/2.8 Art Macro - Sigma 30mm f/1.4 - Metz 44 AF 1

  • #2
    Re: Redcoon/CameraNu

    Oorspronkelijk geplaatst door Goofy59 Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met het aankopen van een camera en/of lenzen via de webwinkels van Redcoon (België) en CameraNu (Ned.)?
    Graag jullie reactie,
    Dank,
    Goofy

    Zeer goede ervaringen met Cameranu.nl . Ik heb er al verschillende malen besteld zonder problemen (verzending naar België is spotgoedkoop) . Alles wordt ook vlotjes afgehandeld. Enkel jammer dat ze geen kredietkaarten aanvaarden, maar ja, je kunt niet alles willen voor zulke lage prijzen .

    Comment


    • #3
      Re: Redcoon/CameraNu

      Geen Redcoon meer voor mij.
      Mag dan wel goedkoop zijn, erg accuraat is hun website toch niet. Het toestel dat ik wilde stond duidelijk gemarkeerd als 'ruim op vooraad'. Na een paar weken gewacht te hebben contacteer ik hun (uitstekende) helpdesk* om te horen (= lezen) dat het nog wel een paar weken zou duren. 'k Heb dan vriendelijk mijn bestelling geannuleerd en een schriftelijke bevestiging gevraagd van die annulatie. Gelukkig had ik gekozen voor betaling bij levering. Diezelfde dag nog besteld bij Foto Konijnenberg en maar twee dagen later alles netjes thuis afgeleverd; voor maar een pietsie meer.
      Over stiptheid van levering kan ik dus niet meespreken, aangezien ik daar zelfs niet aan toe was geraakt.
      Ik hoop dat er anderen zijn die wel positieve ervaringen hebben met deze winkel. Maar check in alle geval eens de zoekfunctie. Je wordt er snel heel wat wijzer van!

      Grtz,
      Palladio

      *: volgens mij werken er meer mensen voor hun helpdesk dan in hun winkel
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

      Comment


      • #4
        Re: Redcoon/CameraNu

        al meerdere kleine zaken bij redcoon besteld.
        Onlangs een plasma besteld => alles ok (was 800 goedkoper dan bij de selextion om de hoek)

        Grts Jan
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

        Comment


        • #5
          Re: Redcoon/CameraNu

          Ik heb oa de 1DIII bij cameranu besteld, onklopbare prijs, snelle reactie en goede service.

          Comment


          • #6
            Re: Redcoon/CameraNu

            ook hier een tevreden klant van cameranu.nl de andere kende ik nog niet

            Comment


            • #7
              Re: Redcoon/CameraNu

              Een tevreden klant van Redcoon!

              Hierbij het verloop van mijn bestelling:
              * Artikel digitale camera Panasonic TZ5
              * Bestelling en betaling op zaterdag 20 september 2008 rond 17 uur
              * Onmiddellijk bevestiging van de bestelling via e-mail
              * Maandag 22/09/2008 10:03 bevestiging ontvangst betaling
              * Maandag 22/09/2008 14:31 melding versturing met General Logistics Systems
              * Woensdag 24/09/200810:30 artikel thuis geleverd.

              Comment

              Working...
              X