Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

    Hallo allemaal,

    Na wat zoekwerk op internet heb ik een hele serie stockfoto websites op een rij gezet. Degene die het meest uitbetaalt is (zover ik kan vinden) www.PhotoSociety.eu met 70% en geen verplichtingen. Alle anderen zoals istockphoto, shuttersstock, fotalia etc. komen niet verder dan 20 tot 40% en vragen soms ook exclusiviteit (waardoor je dus alleen via hen mag verkopen..) Wellicht weet iemand anders andere sites met nog betere voorwaarden?

    Alvast bedankt en groeten,
    WS

  • #2
    Re: Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

    Hey,

    Welkom op BD!

    Wat voor soort foto's wil je verkopen, en aan wie?

    Events etc... => OYPO
    Conceptueel = > stockbureau
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

    Comment


    • #3
      Re: Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

      Het dossier van forumlid "perrush" al gezien ?
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

        Fotolia ?

        ik heb er al een aantal verkocht.

        Comment


        • #5
          Re: Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

          Geen enkele site die je opnoemt vraagt exclusiviteit, het is een optie.

          Comment


          • #6
            Re: Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

            Ook ik heb al verkocht via Fotolia. Verwacht er zeker geen schatten van. Weet ook dat ze vrij selectief zijn in hun foto's. Vergeet uw gewone landschapjes, macro's van bloemen, ... Ze zoeken vooral foto's die bijv. kunnen dienen in de reclamewereld of in algemeen zakelijk drukwerk. Hun clienteel zijn hoofdzakelijk bedrijven.

            Vaak foto's die termen als "samenwerking" "kracht" "gedrevenheid" "jeugdigheid", ... uitstralen.


            D
            Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

            Comment


            • #7
              Re: Via welke site kun je het best je foto's verkopen?

              photographers direct. Daar krijg je tenminste geld voor uw foto's ipv op een stockverkoop aan 1€ of minder. Ik sta niet te springen om foto's te verkopen aan 1 tot 5€ zeker niet als je er dan 10 tot 50 moet verkopen voor je aan uw geld kan
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment

              Working...
              X