Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Mysterieuze Haven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Mysterieuze Haven

    Ik ben maar eens op pad getrokken richting haven. Ook al heeft het men niet graag dat daar foto's gemaakt worden, heb ik er toch een paar gemaakt. Is hij wat?



    Mvg,
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: De Mysterieuze Haven

    ik vind het een mooie compositie, knappe toning en een intrigerende foto, maar (er is altijd een maar, hé), ik vind de korrel té. Als je in vervlogen tijden deze foto op film zou genomen hebben, zou je een laaggevoelige film hebben genomen, en die heeft minder korrel. Het trekt mijn aandacht naar rechtsboven, terwijl daar eigenlijk niets te zien is.

    Comment


    • #3
      Re: De Mysterieuze Haven

      Oorspronkelijk geplaatst door pocket Bekijk bericht
      ik vind het een mooie compositie, knappe toning en een intrigerende foto, maar (er is altijd een maar, hé), ik vind de korrel té. Als je in vervlogen tijden deze foto op film zou genomen hebben, zou je een laaggevoelige film hebben genomen, en die heeft minder korrel. Het trekt mijn aandacht naar rechtsboven, terwijl daar eigenlijk niets te zien is.
      Ok, bedankt voor de tip! Daar let ik volgende keer op!
      www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: De Mysterieuze Haven

        apart plaatje hoor, misschien iets dichter naar die wissel toe, zo dat die meer deel uit maakt van de opname.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: De Mysterieuze Haven

          Oorspronkelijk geplaatst door pocket Bekijk bericht
          ik vind het een mooie compositie, knappe toning en een intrigerende foto, maar (er is altijd een maar, hé), ik vind de korrel té. Als je in vervlogen tijden deze foto op film zou genomen hebben, zou je een laaggevoelige film hebben genomen, en die heeft minder korrel. Het trekt mijn aandacht naar rechtsboven, terwijl daar eigenlijk niets te zien is.
          En ik vind de korrel nu juist een meerwaarde aan de plaat Maar ik twijfel of hij niet mooier in ZW zou zijn.

          Mvg, Jochen
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment

          Working...
          X