Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 40D en Bigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 40D en Bigma

    Hallo. Sinds ik foto's neem met mijn 40D ipv van mijn vorige 400D, heb ik de indruk dat de foto's nog maar heel weinig goed zijn als dit is met de Bigma. Zijn er nog mensen die dit ondervinden of zou dit maar inbeelding zijn ? Indien dit idd aan de lens ligt, welk alternatief heb ik dan ? Overstappen naar een 100-400 van Canon ? Ik mis dan wel 100mm natuurlijk en voor natuurfotografie is dit toch wel belangrijk. (vogels) Een teleconvertor zal waarschijnlijk ook niet aan te raden zijn ? Wie kan me hiermee helpen ?
    Hilde

  • #2
    Re: Canon 40D en Bigma

    Oorspronkelijk geplaatst door iedel Bekijk bericht
    Hallo. Sinds ik foto's neem met mijn 40D ipv van mijn vorige 400D, heb ik de indruk dat de foto's nog maar heel weinig goed zijn als dit is met de Bigma. Zijn er nog mensen die dit ondervinden of zou dit maar inbeelding zijn ? Indien dit idd aan de lens ligt, welk alternatief heb ik dan ? Overstappen naar een 100-400 van Canon ? Ik mis dan wel 100mm natuurlijk en voor natuurfotografie is dit toch wel belangrijk. (vogels) Een teleconvertor zal waarschijnlijk ook niet aan te raden zijn ? Wie kan me hiermee helpen ?
    Gewoon weer een 400D kopen......

    Comment


    • #3
      Re: Canon 40D en Bigma

      Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
      Gewoon weer een 400D kopen......
      LOL.. da's niet echt 'de' oplossing hè

      Je zou wellicht eens kunnen beginnen met testen of jouw Bigma geen Front focus of Back focus problemen geeft in combinatie met jouw 40D. Als 'ie een heel klein beetje afwijkt kan dit natuurlijk dit als resultaat geven...
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Canon 40D en Bigma

        Mijn tamron 17-50 2.8 trekt crap op men 40D i.v.m. men 350D... als het al een oude bigma lens is, kan het daar aanliggen. Chip die niet compatible is met de 40D.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 40D en Bigma

          Oorspronkelijk geplaatst door The_cobra666 Bekijk bericht
          Mijn tamron 17-50 2.8 trekt crap op men 40D i.v.m. men 350D... als het al een oude bigma lens is, kan het daar aanliggen. Chip die niet compatible is met de 40D.
          Clobd nied

          Als een Sigma niet compatible is werken diafragma en/of AF helemaal niet en krijg je ERR 99.

          Comment


          • #6
            Re: Canon 40D en Bigma

            Mijn Bigma is ongeveer 4 jaar oud. Niet meer piepjong dus. Ik ga toch nog eens een namiddag moeten testen. Misschien zit het gewoon tussen mijn oren.
            Hilde

            Comment

            Working...
            X