Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

    Vandaag er even op uit met Patricske in voorbereiding van een SD te Brussel (totaal gespreid op 3 à 4 dagen) vanaf begin volgend jaar.
    Een visoog ... Ik betrap mij erop dat ik dit lensje veelvuldig meeneem en het dolgraag op de camera zet en gebruik.
    Hier enkele resultaten...





    Last edited by Wim.Vanmaele; 16 september 2008, 05:33. Reden: centreren beelden
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

    Knap hoor ! Ik ben ook verslaafd aan mijn 'visoog'
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

      Asl deze platen niet in de race zijn voor plaat van de week dan zijn die MOD's blind.
      Wat een geweldig lijnenspel in deze miniserie.
      hier mijn eerste sind ik hier beoordeel.

      Technisch zijn deze platen ook gewoon helemaal lekker.
      Mag ik je een klein adviesje geven mbt tot presentatie ?,
      selecteer de drie linken in je tekst en zet die op centraal ( de middelste van de arceerstreepjes ) Dat maakt het puntje op de I.

      Leuk dat je de tip uitgevoerd hebt.
      Daar herken je de vakman aan, meteen leren en beter doen.
      Perfect, ik heb net weer ruim een kwartier naar deze foto's zitten kijken.
      Stuur me de originelen, ik wil die erg graag als drieluik op mijn kleine werkkamertje hagen.
      Zet er wel je naam onder.
      Last edited by Irineas; 17 september 2008, 00:48.
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

      Comment


      • #4
        Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

        goeie compo's, goeie belichting, goed gebruik van een fish-eye, kortom goeie beelden en een knap lijnenspel
        Steven

        Comment


        • #5
          Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

          Zeer knap fisheye-gebruik!

          Comment


          • #6
            Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

            Ja watte zeg. Knappe foto's. Ik zal je zeker niet kunnen evenaren met m'n bridge. Hier moet er toch eentje van in de HOF komen ze.
            Het waren gisteren nog maar twee uurtjes, maar er is toch veel te zien ze. Er zullen knappe SD's uit komen.
            Zodra ik de tijd heb, ga ik ook eens door m"n foto's lopen en als er iets bij is dat te plaatsen is, zal ik dit doen.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

              goed gebruik gemaakt van de mogenlijkheden van deze lens.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

                zeer fijn om schone fisheye foto's te zien!
                zo mogen er mog meer komen

                mvg david
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

                  Prachtige foto's, Wim. Hierdoor krijgt een mens zin om een fisch eye aan te schaffen. Maar met deze bedenking. Het is niet alleen de lens die de foto maakt.
                  Dus al mijn bewondering voor de fotograaf Purlut die zijn materiaal uiterst deskundig gebruikt om prachtige foto's af te leveren.

                  Mooie compositie (heel veel aandacht besteed aan de symmetrie), geen storende elementen ,
                  en goed belicht (moet niet makkelijk zijn op die locatie). Kortom het betere fotowerk

                  Mvg,
                  Chris
                  Geniet van foto's maken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

                    bedankt !
                    Misschien kan ik wel even kwijt dat ik manueel heb moeten belichten. De foto's zijn recht uit het fototoestel , enkel indien nodig iets recht gezet en ingekaderd.
                    Automatische belichtingen gaven ofwel onderbelicht of overbelicht.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Brussel - Een visoog en de Sint-Gorikshallen - Preshoot SD-Brussel

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                      bedankt !
                      Misschien kan ik wel even kwijt dat ik manueel heb moeten belichten. De foto's zijn recht uit het fototoestel , enkel indien nodig iets recht gezet en ingekaderd.
                      Automatische belichtingen gaven ofwel onderbelicht of overbelicht.
                      Dat zagen we er al aan af en weten we omdat we de lokatie kennen.
                      Dubbel hulde dus.
                      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                      Comment

                      Working...
                      X