Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Praag - Museum Kampa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Praag - Museum Kampa






  • #2
    Re: Praag - Museum Kampa

    Derde is de beste omwille van de leuke weerspiegeling. Gezien het nogal grauwe weer zou ik durven ze om te zetten in Z/W.
    Wel serieuze vlekken op je sensor.
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #3
      Re: Praag - Museum Kampa

      De onderwerpen zijn goed en dan heb je gewoon vlekken op je sensor, dat is al pech, maar ook echt stof op je lens van je objectief.
      Dat is dus dubbelpech of nalatigheid. En dat maakt deze fotokes geen showcase kwaliteit.

      Eerste foto daar zie ik wel de bedoeling van, maar dit is hier ernstig mislukt door niet recht voor de deur te gaan staan.
      Verder compo tweede foto, op zich leuk bedacht als het gehele gebouw rechts van die rode hond erop had gestaan. Op deze foto zie ik zo gauw geen stofvlekken.
      Foto drie had ook een kanjer kunnen zijn, maar wederom vlekken en stof.
      Kortom, dit is ook wederom echt geen showcase materiaal.
      Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

      Comment


      • #4
        Re: Praag - Museum Kampa

        Dank voor reacties.

        Het stof - ik denk op sensor, niet op lens - zie ik. Maar wil je even aangeven waar je sensorvlekken ziet ? Dank !

        Comment


        • #5
          Re: Praag - Museum Kampa

          Mijn woordkeuze is misschien niet helemaal correct. Ik weet niet of het vlekken of stof is, maar ze zitten rechts bovenaan.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

          Comment


          • #6
            Re: Praag - Museum Kampa

            Rechts bovenaan is stof. Is inmiddels weggeblazen. Maar als er ook nog vlekken te zien zijn, zal er grondiger moeten gereinigd worden, en daar deins ik een beetje voor terug...

            Irineas ?

            Comment


            • #7
              Re: Praag - Museum Kampa

              Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
              Rechts bovenaan is stof. Is inmiddels weggeblazen. Maar als er ook nog vlekken te zien zijn, zal er grondiger moeten gereinigd worden, en daar deins ik een beetje voor terug...

              Irineas ?
              Hoi dgdirk

              Zoals ik al benadrukte is het echt heel erg jamer voor de goede onderwerpen en de pogingen die je gemaakt hebt.
              Dat verdiend een goed willende fotograaf niet en aangezien we hier in showcase zitten ben ik een stuk strenger in mijn beoordeling als in beoordeling van foto's.
              Ik adviseer gewoon even naar een goede vakhandelaar te gaan en eens grondig schoon te laten maken.
              Deze sessie is een te grote domper om dat niet te gaan doen joh.
              Dan kun je weer lekker fotokes maken en dan vallen mensen hier niet meer over en hebben het echt over jouw foto's.
              Dat moet het je toch waard zijn.
              Dus kop op en doen.
              Dan zie ik erg graag fotokes van je komen.
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment

              Working...
              X