Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Industrieel landschapje in hdr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Industrieel landschapje in hdr

    Hier eens een fotoke van een urban shoot genomen in montzen gare , deze eens bewerkt tot een kleurrijk hdr plaatje.
    Hopelijk kan het jullie bekoren ?

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Industrieel landschapje in hdr

    vind de compo met dat(witte) stenen gebouw zo op de voorgrond niet goed, omdat het HDR effect daar niet goed tot zijn recht komt.
    het gebouw rechts is er wel geschikt voor alsmede de kraan.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Industrieel landschapje in hdr

      Bouk ,

      Mijn bedoeling van een hdr is om zo weinig mogelijk te laten merken dat het om hdr gaat , die overdreven hdr gevallen daar ben ik zo niet voor , dat is persoonlijke smaak...
      Ik doe het voor de kleuren en dramatiek....

      mvg xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

      Comment


      • #4
        Re: Industrieel landschapje in hdr

        Ik vind hem erg prachtig!
        Mooie kleuren, redelijke compositie (eigenlijk goed, maar de onderwerpen zijn wat minder..
        Maar dan bv die wolken, prachtig gewoon! Ik had het niet beter gekund!

        Groeten
        Yannick Desmet 2021
        yannickdesmet.com

        Comment


        • #5
          Re: Industrieel landschapje in hdr

          De wolken zijn inderdaad mooi gedaan.
          De compo vind ik ook best OK, ik houd wel van die desolate industrietereinen.
          Wim

          Comment


          • #6
            Re: Industrieel landschapje in hdr

            Dit vind ik nu een HDR bewerking welke uit de kunst is

            Hier benadruk je met deze techniek de features welke benadrukt moet worden.
            De diepe sporen voor het door de tijd toch wel wat aangeknabbelde gebouwtje zijn subliem.
            De schier nutteloosheid van het terrein en zijn ervoor gehangen poortkraan die werkeloos de donkere tijden ziet komen in de donkere dreigende wolken, maar tevens licht ziet er tussendoor als hoop op een betere zinvollere besteding dan nutteloos staan te wezen.

            Helemaal goed .
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

            Comment


            • #7
              Re: Industrieel landschapje in hdr

              Nou ik vind het zeker een mooie foto geworden, mooi qua toning en ook de compositie mag er wezen!
              Check mijn photoblog @ www.me4all.nl

              Comment


              • #8
                Re: Industrieel landschapje in hdr

                knap en een mooie realistiche hdr
                Steven

                Comment

                Working...
                X