Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Objectief?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Objectief?!

    Jow

    Voor welke doeleinde gebruik je het best een telelens? In detail de 70-200 F4 van Canon?

    Digital!

  • #2
    Re: Objectief?!

    Om foto's te maken in combinatie met een Canon EF of EFS body.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #3
      Re: Objectief?!

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Om foto's te maken in combinatie met een Canon EF of EFS body.
      Ik denk dat hij het anders bedoelt.. Ik denk wel goed voor een portret en sport bij goed weer.
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #4
        Re: Objectief?!

        Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
        Ik denk dat hij het anders bedoelt.. Ik denk wel goed voor een portret en sport bij goed weer.

        Op pbase.com vind je tal van voorbeelden met dit soort lenzen genomen, maar ik vind ook echt dat mensen eerst eens zelf iets moeten uitzoeken alvorens hier totaal ondoordachte vragen te stellen. Graag eerst zelf wat moeite doen, dan vinden andere forumleden waaronder ik het ook eerder de moeite om serieus te reageren.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #5
          Re: Objectief?!

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
          Op pbase.com vind je tal van voorbeelden met dit soort lenzen genomen, maar ik vind ook echt dat mensen eerst eens zelf iets moeten uitzoeken alvorens hier totaal ondoordachte vragen te stellen. Graag eerst zelf wat moeite doen, dan vinden andere forumleden waaronder ik het ook eerder de moeite om serieus te reageren.
          Je hebt wel een punt!
          ::: Flickr :::

          Comment


          • #6
            Re: Objectief?!

            Oorspronkelijk geplaatst door Digital__ Bekijk bericht
            Jow

            Voor welke doeleinde gebruik je het best een telelens? In detail de 70-200 F4 van Canon?

            Digital!
            jow, baby joh joh JOW.... (beatboxje erbij)
            beetje ritmische bass, en we zijn vertrokken...............................

            voor alles behalve landschap.
            wel voor vogels, en leeuwen, en ander wild, en om iets kortbij te halen dus zonder te croppen. enzo..... google even voor voorbeeldfotos en je komt er wel.
            Hoe noemde diene link nu weer ? kan iemand helpen ?

            grts,

            Comment

            Working...
            X