Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

    Ik kan tweedehand aan een Canon L-lens EF 35-350mm 3.5- 5.6 geraken. Na wat opzoek werk lijkt met dit wel een goede lens te zijn, maar relatief 'oud'. Is het nog opportuun om deze te kopen?

    De lens is in zeer goede staat en ik heb niet de minste reden om aan de verkoper te twijfelen.

    Graag jullie advies.
    Wimblog.be
    urbanexploration.be & forum.urbanexploration.be

  • #2
    Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

    in deze soort categorie is alles goed.. het is meer een kwestie of je het kan gebruiken.
    hij is niet bijzonder lichtsterk en mist stabilisatie (voor de lange afstanden)

    wil je de leeuwen gaan fotograferen op een zonnige zondag ? zeker doen
    wil je dr donkere concerten mee doen ? laten liggen dan
    Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

    Comment


    • #3
      Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

      Het is onder andere de bedoeling om voetbalmatchen te fotograferen. Bij buitenlicht dus.
      Wimblog.be
      urbanexploration.be & forum.urbanexploration.be

      Comment


      • #4
        Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

        Ik heb deze ook, en scherpte, contrast en kleurweergave is zeer goed (L-lens waardig). Bouwkwaliteit is absurd goed, maar dat merk je wel aan het gewicht. Het enigste nadeel is inderdaad de beperkte lichtsterkte, waardoor je echt wel veel licht nodig hebt bij de langere brandpuntafstanden (of een statief)

        Comment


        • #5
          Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

          belangrijk is misschien ook te vermelden hoeveel je moet opbrengen voor de lens?
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

            600 euri is de vraagprijs.
            Wimblog.be
            urbanexploration.be & forum.urbanexploration.be

            Comment


            • #7
              Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

              Oorspronkelijk geplaatst door Young Crazy Fool Bekijk bericht
              600 euri is de vraagprijs.
              Doen!!!! voor jou toepassing een prima lens. Geloof me de beeldkwaliteit is echt goed, vraag het aan mensen die deze lens ook echt gehad hebben, niet die hier komen kritiek geven met als bron "gelezen of van horen zeggen"
              Het is de enigste goede superzoom (met uitzondering van de 28-300 L IS)
              Lichtsterk is ze niet, maar welke betaalbare lens wel in deze brandpunten?

              Comment


              • #8
                Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

                Heb je dat bereik echt nodig? Anders kan je evengoed een 70-200 f4 overwegen. Die is tweedehands nog goedkoper en als ik me niet vergis staat er hier eentje te koop. die is minder zwaar, heel scherp, stevig gebouwd... maar ik weet dus niet of dat lang genoeg is voor jou.
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #9
                  Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

                  Ik trek nu met een Canon Zoom Lens EF 75-300mm en ik hou wel van dat bereik.
                  Wimblog.be
                  urbanexploration.be & forum.urbanexploration.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon L-lens EF 35-350mm 3.5 - 5.6

                    600 Euro is een koopje, als de lens nog in goede staat is. Ik heb de mijne 650 betaald, wel in perfecte staat (inclusief pouch en zonnekap) en beschouwde dat al als een koopje. Op Ebay gaan deze lenzen meestal nog voor 800+ Euro onder de hamer. De 75-300 hiermee vergelijken is als een 2CV met een Rolls Royce vergelijken...

                    Comment

                    Working...
                    X