Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de weg in La France

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langs de weg in La France





    Grs
    Wim
    Just do IT - Canon 450D

  • #2
    Re: Langs de weg in La France

    twee mooie opnamen, bij de eerst zou ik de bermen onderin de hoeken laten beginnen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Langs de weg in La France

      Twee typische beelden uit het zuiden
      Platanen en zonnebloemen;knap
      Spreekt mij altijd aan....

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #4
        Re: Langs de weg in La France

        Wat de eerste foto betreft volg ik Bouk.
        Nr2,da's er eentje waar ik van hou.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Langs de weg in La France

          Bij de eerste foto heb ik het gevoel dat in PS iets teveel met het schuifje Highlights/Shadow is verschoven. Omdat er bijna geen donkere schaduwen meer zijn en de kleuren aan de schaduwzijde van de platanen wat vlak worden. In de Provence verwacht ik een loodzware hitte waarbij er ook schaduwen zijn onder de verloelende platanen. Ik heb er zelf 100-den kilometers onder/tussen door gereden. Ik zou wat met de curves in de schaduwpartijen werken zodat ze terug wat donkerder worden. Maar een foto met heel veel potentieel heeft ook recht op het optimale. 't Is maar mijn gedacht natuurlijk.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

          Comment


          • #6
            Re: Langs de weg in La France

            Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
            Bij de eerste foto heb ik het gevoel dat in PS iets teveel met het schuifje Highlights/Shadow is verschoven. Omdat er bijna geen donkere schaduwen meer zijn en de kleuren aan de schaduwzijde van de platanen wat vlak worden. In de Provence verwacht ik een loodzware hitte waarbij er ook schaduwen zijn onder de verloelende platanen. Ik heb er zelf 100-den kilometers onder/tussen door gereden. Ik zou wat met de curves in de schaduwpartijen werken zodat ze terug wat donkerder worden. Maar een foto met heel veel potentieel heeft ook recht op het optimale. 't Is maar mijn gedacht natuurlijk.
            En ik ga zeker in deze gedachte mee. De weg is nu niet mooi, terwijl de compositie dat wel is.
            Joop Snijder - http://www.joopsnijder.com
            Ook foto's verkopen? Kijk eens op Dreamstime, IStockPhoto of ShutterStock
            Bekijk mijn tips & tutorials op mijn blog

            Comment


            • #7
              Re: Langs de weg in La France

              Hoi allen, dankuwel voor de feedback ! Tof om goeie suggesties te krijgen op men eerste posting !

              Wim
              Just do IT - Canon 450D

              Comment


              • #8
                Re: Langs de weg in La France

                mooie reeks voor mij de 2de een tikje meer
                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                *BD1034BE

                Comment

                Working...
                X