Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

    Canon EOS 400D body + canon-grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II
    In originele doos, met alle originele toebehoren. Alles is een kleine 2 jaar jong. ongeveer een 4000 cliks op de teller! Aangekocht in Belgie bij een gekende foto-shop
    Toestel is in PERFECTE staat! Enkel een klein likje verf van de flitsschoen (onvermijdelijk).

    Wat kan ik hier nog van krijgen denken jullie?

    Tnx!
    Last edited by breugie; 1 september 2008, 23:12.
    *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
    visit : http://www.emmab.be/

  • #2
    Re: prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

    € 550 à 600

    Comment


    • #3
      Re: prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

      Da zal wel wa veel zijn denk ik.
      Nen 1000D body krijg je al voor 410 EUR, grip erbij is ong 100 eur (alst originele is). Dan kom je op 510 EUR en met die 90 EUR kan je zeker nog 2 GB + al dan niet originele batterij erbij kopen. Dan heb je nog es 2 jaar garantie ook.
      Dus ik denk eerder dat je op 400 EUR moet mikken voor het boeltje. Je zal wel zien hoeveel men ervoor biedt. Want men geeft nog vrij veel geld voor 2dehandse Canon DSLR's....

      Comment


      • #4
        Re: prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

        zo mooi mogelijk presenteren op ebay en je zal er zeker een degelijke prijs voor krijgen... hier op Belgiumdigital liggen de prijzen altijd ietsje lager heb'k de indruk

        (al stoort dit me niet omdat men ook vaak zaken gewoon komt ophalen en je je geen zorgen moet maken over verzending / twijfelachtige personages die je materiaal kopen..)

        Als je zoekt op ebay zie je genoeg mensen die een 400D kit met standaard lens (zonder grip) trachten te verkopen voor 500 à 600 euro.

        Doe de 17-50mm kitlens er nog bij zodat een beginner er onmiddellijk mee aan de slag kan, en je hebt een compleet-pakket voor de potentiële kopers, waarvan ik de waarde schat op 650 euro (ebay), 500 euro (BD)

        groetjes,
        Rik
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

        Comment


        • #5
          Re: prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

          Dan zijn ze toch wel goed gek als ze 500 à 600€ geven voor een eos 400D met kitlens. http://www.digitalwarehouse.nl/ HIer vind je een nieuw toestel met kitlens en grip voor 529€

          Comment


          • #6
            Re: prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

            Oorspronkelijk geplaatst door joselito Bekijk bericht
            Dan zijn ze toch wel goed gek als ze 500 à 600€ geven voor een eos 400D met kitlens. http://www.digitalwarehouse.nl/ HIer vind je een nieuw toestel met kitlens en grip voor 529€
            Op ebay word idd soms meer geboden dan het toestel op andere plaatsen zou kosten/opleveren... mensen laten zich nu eenmaal wel eens meeslepen in het bied-"spel"

            2 maanden later zijn er ook wel enkele nieuwe toestellen op de markt gekomen die de prijs zeker onrechtstreeks beinvloeden
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

            Comment


            • #7
              Re: prijsschatting EOS 400D + grip + extra batt + 2x 1GB Extreme II

              Canon 400D body nieuw kost €399

              Comment

              Working...
              X