Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf Objectief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanschaf Objectief

    Hoi,

    Ik ben hier nieuw op het forum Ik ben 17 jaar oud, en ik ben beginner fotograaf

    Ik ben in bezit van een Nikon D70 met de volgende objectieven:

    28-70mm en 70-300mm van nikkor ( Objectieven van de SLR die we hiervoor gebruikten ).

    Wat ik met voorname fotograaf zijn:

    - Familiefoto's ( Groepfoto's )
    - Portret
    - Voertuigen

    Ik heb helemaal geen idee of de objectieven hiervoor wel geschikt zijn, daarom wil ik jullie advies om een nieuwe objectief aan te schaffen, ik hoop dat jullie mij hiermee helpen.

    Ibrahim

  • #2
    Re: Aanschaf Objectief

    persoonlijk zou ik als je veel auto's en dergelijke gaat fotograferen nog eens kijken acht een groothoek. iets als de sigma 10-20 ofzo
    de lenzen die je hebt(voor zover ik iets van nikon ken) zien er wel degelijke lenzen uit maar je gaat alleen wat groothoek missen
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

    Comment


    • #3
      Re: Aanschaf Objectief

      welk bedrag kan/wil je er voor uitgeven.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Aanschaf Objectief

        Helaas kan ik ik maar maximaal 200,00 euro uitgeven.. zoiezo moet ik voor 2e hands gaan denk ik...

        Comment


        • #5
          Re: Aanschaf Objectief

          Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahim06 Bekijk bericht