Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Pendragon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Pendragon

    Dikke proficiat aan pendragon

    aslook alle andere toppers

    grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Proficiat aan Pendragon

    Proficiat voor de top 3.in deze toch wel verrassende challenge.
    Keyki

    When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Pendragon

      proficiat pendragon
      ook aan de 2de en de 3de plaats een dikke zoals aan de punten te zien is waren ze zeker aan elkaar gewaagd .
      Het was een juiste beslissing van spooky om eens een vrij onderwerp in te lassen, je zag direct dat het niveau van de inzendingen hoger lag
      Mijn Fanpagina
      Mijn website
      Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Pendragon

        Hey juppekes

        Een dikke proficiat aan Pendragon

        En natuurlijk ook voor de tweede en derde plaats

        Ook iedereen bedankt om mij op de 14de plaats te krijgen waar ik zeer blij mee ben
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Pendragon

          een dikke proficiat aan Pendragon
          deze inzending was dan ook een hopperke op weg naar een topperke
          en tevens mijn favoriet
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Pendragon

            Ook namens mij een dikke proficiat aan Pendagron (een werk zoals we van hem gewend zijn ) en vooral ook Gallosh voor de originaliteit van de inzending.
            Het was inderdaad duidelijk aan de inzendingen dat deze Challenge een topper zou worden. Proficiat Spooky voor dit idee

            Nu nog hopen dat die paar die onzinnige scores geven (zoals dat 1tje aan de winnaar) er eens van tussen gehaald worden. Die weten duidelijk niet wat fotografie & vooral Fairplay is.
            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Pendragon

              Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
              Ook namens mij een dikke proficiat aan Pendagron (een werk zoals we van hem gewend zijn ) en vooral ook Gallosh voor de originaliteit van de inzending.
              Het was inderdaad duidelijk aan de inzendingen dat deze Challenge een topper zou worden. Proficiat Spooky voor dit idee
              Volkomen mee eens. Het was een leuke challenge. Ook mijn welgemeende proficiat aan de winnaar, evenals aan iedereen die heeft deelgenomen.

              Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
              Nu nog hopen dat die paar die onzinnige scores geven (zoals dat 1tje aan de winnaar) er eens van tussen gehaald worden. Die weten duidelijk niet wat fotografie & vooral Fairplay is.
              Inderdaad. Ook ik heb 2 (naar mijn mening toch wel onverdiende) 1tjes gehad ...

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Pendragon

                Van harte gefeliciteerd pendragon, je was ook mijn topfavoriet

                Felicitaties ook aan de rest van het podium
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Pendragon

                  Ook al val ik net buiten de medailles, toch wreed bedankt om mijn foto naar die plaats te stemmen!

                  En natuurlijk een dikke proficiat aan de verdiende top 3!

                  Peter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Pendragon

                    Een dikke proficiat aan alle winnaars (deelnemers) en in het bijzonder aan Pendragon, Gallosh en Decapix. Een dik verdiende top drie.

                    En een heel welgemeende dank u aan de mensen die hun appreciatie voor mijn fotootje uitdrukten in een commentaar en/ of quotering.

                    Tenslotte heel erg bedankt Spooky voor al weer een zeer geslaagde challenge dankzij jouw onverdroten inzet.

                    Mvg,
                    Chris
                    Geniet van foto's maken

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Pendragon

                      Profitiat aan de top 3. Jullie hebben zeker een verdienden plaats.
                      Natuurlijk ook aan al de anderen die meegedaan hebben en er de spanning hebben kunnen inhouden.
                      Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                      Foto Lucky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Pendragon

                        Hierbij ook van mij ne dikke proficiat aan de top drie.
                        Ook ne dikke merci voor al de reacties en puntekes die ik gekregen heb.
                        Behalve dan aan diene eene die zijn grootmoeder als fotogenie heeft.

                        Groetjes.
                        lucv.be - instagram - facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Pendragon

                          Ook van mij nen dikke proficiat aan alle toppers in deze reeks!
                          Pendragon in het bijzonder, jouw foto was 1 v mijn 3 topfavorieten (met een 10 dus) !

                          het was de eerste keer dat ik de challenge zag,(ben dan ook nog maar kort lid hier) en heb dan ook meteen meegedaan voor de 1e keer, en kvond het een heel leuk initiatief ! (zelf ben ik wel maar net voorbij de helft gestrand, maar dat was dan ook te verwachten met al die topfotografen hier , maar 't was plezant, da's wa telt!)

                          hier leer je nog eens wat bij! en met het kopen van m'n eerste SLR de komende maand gaan er alweer wat extra deuren open; ik kijk al uit naar de inzendingen voor deze maand!!
                          Canon 5D3 + 5D4 + EOS R ; Canon 16-35 f/2.8 III ; Canon 24-70 f/2.8 II ; Canon EF-70-200 L F2.8 II IS; Canon 35mm 1.4 II ; Sigma 50 mm 1.4 ; Canon EF 85mm 1.8; Canon EF 100mm 2.8 Macro; Sigma 15 mm fisheye ; 3 x 600EX-RT II

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Pendragon

                            Proficiat aan de toppers.
                            Hoewel ik 2x een 10 had gegeven (de nr 1 en 2) had ik de nr2 toch aan de kop verwacht omwille van de originaliteit.
                            Weeral een leuke challenge gehad.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan Pendragon

                              Ook mijn felicitaties mogen uiteraard hier niet ontbreken.

                              GALLOSH stond heel lang op de eerste plaats tot pendragon kwam met zijn inzending. Dan was het tussen pendragon en GALLOSH een beetje kat en muisspel voor wie het uiteindelijk mocht halen. Het werd pendragon waarvoor dan ook mijn felicitaties voor deze prachtige macrofoto.

                              Als ik prijzen zou mogen uitdelen dan kreeg GALLOSH de prijs voor originaliteit dus ook mijn gelukwensen aan GALLOSH.

                              Ook mijn felicitaties gaan naar Decapix met zijn mooie foto van een vogel in kikvorsperspectief.
                              Spookys Fotoweb
                              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                              Comment

                              Working...
                              X