Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beringen mijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beringen mijn

    Drie foto's gemaakt op de site van Beringen mijn.
























    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Beringen mijn

    Ja, ik woon zelf aan de voet van een ooit gewezen mijnterrein in Heerlen, de ON1.
    Hier hebben ze alles gewist, de sukkels.
    Dit is goed, dit is geheugen.
    En dit heb je werkelijk uitstekend weergegeven
    Alleen vind ik het wel heel erg jammer dat je geen onderbouw toont van de liftschacht.
    Het liftgebouw waar al die mijnwerkers in en uit stroomden aan het einde van hun sjiecht.
    Jammer , kun je dat nog eens wel maken en tonen ?
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

    Comment


    • #3
      Re: Beringen mijn

      mooie reeks maar zwart/wit lijkt me hier veel mooier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Beringen mijn

        mooie sfeervolle platen, documenteert goed dit industrieel erfgoed
        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

        Comment


        • #5
          Re: Beringen mijn

          Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
          Alleen vind ik het wel heel erg jammer dat je geen onderbouw toont van de liftschacht.
          Het liftgebouw waar al die mijnwerkers in en uit stroomden aan het einde van hun sjiecht.
          Jammer , kun je dat nog eens wel maken en tonen ?
          Op mijn site staat de volledige reeks. Daar komt hier en daar de volledige schacht voor. Van de enkel de onderkant heb ik geen goede foto's kunnen maken. Die zijn afgezet met hekken.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Beringen mijn

            Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Op mijn site staat de volledige reeks. Daar komt hier en daar de volledige schacht voor. Van de enkel de onderkant heb ik geen goede foto's kunnen maken. Die zijn afgezet met hekken.
            Dat verklaard, jammer want dat zijn toch monumenten van zweet en arbeid van jewelste.
            Met enige jaloezie kijk ik naar deze monumenten die in België geconserveerd zijn gebleven.
            Hier hebben ze echt bijna alles als in een soort schaamte weggepoetst.

            Mail me de lokatie eens zodat ik dit in Tommetje kan inprogrammeren ?
            Dan zet ik mijn tommetje eens aan en kom daar eens een kijk nemen op mijn fietske. Binnenkort toch een paar weken vrij Dus, plannen we alvast wat tripjes.
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

            Comment


            • #7
              Re: Beringen mijn

              Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
              Dat verklaard, jammer want dat zijn toch monumenten van zweet en arbeid van jewelste.
              Met enige jaloezie kijk ik naar deze monumenten die in België geconserveerd zijn gebleven.
              Hier hebben ze echt bijna alles als in een soort schaamte weggepoetst.

              Mail me de lokatie eens zodat ik dit in Tommetje kan inprogrammeren ?
              Dan zet ik mijn tommetje eens aan en kom daar eens een kijk nemen op mijn fietske. Binnenkort toch een paar weken vrij Dus, plannen we alvast wat tripjes.
              Je kan best bij Google en dan maps, Beringen mijn intikken en dan kom je er wel. Normaal zijn er daar in de buurt nog een aantal mijnterreinen maar ik weet niet goed of je er daar bij kunt en in welke staat ze zijn. In ieder geval veel plezier gewenst bij het bezoek. Ik vond het zeker de moeite. Er is daar ook een museum maar daar ben ik zelf niet geweest.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: Beringen mijn

                Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                Je kan best bij Google en dan maps, Beringen mijn intikken en dan kom je er wel. Normaal zijn er daar in de buurt nog een aantal mijnterreinen maar ik weet niet goed of je er daar bij kunt en in welke staat ze zijn. In ieder geval veel plezier gewenst bij het bezoek. Ik vond het zeker de moeite. Er is daar ook een museum maar daar ben ik zelf niet geweest.

                Wederom bedankt, ik zal zeker er een kijk gaan nemen.
                En natuurlijk niet op de toeristische wijze, dat snap je toch .
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                Comment

                Working...
                X