Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel geblaat, weinig wol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • veel geblaat, weinig wol

    .

    the hustler logged out.

  • #2
    No offence: hangover?
    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

    Comment


    • #3
      nee hoor, exxosje, gewoon iets dat al een een tijdje van mijn hart moest, en waarvan ik door de reacties die ik de laatste tijd gekregen heb in mijn mailboxje weet dat dat ook wel eens moet gezegd worden. ik heb nogal een veel dikker vel dan de mensen die iedereen zomaar pardoes aanvallen, en dan verschieten die dat ze eens lik op stuk krijgen. om maar te zeggen dat ik dan een verslagen prooi ruik. de aard van het beestje zeker?

      eerlijk gezegd ben ik nog zeer braaf geweest vandaag, want meestal zeg ik niks voordat de probleempjes lichtjes aan de kaak gesteld worden hoor. ik zal u de details daarover maar best besparen, denk ik

      Comment


      • #4
        't is maar door't ontbreken van details, dat ik hier m'n wenkbrauwen fronste.

        Nu het gaat me niet aan, maar ik kan niet vatten waarom je uw gal spuugt. Maar da's je goed recht uiteraard hé.

        Het kwam voor mij uit de lucht vallen, dus ik dacht the hustler heeft zwaar doorgezakt in Aalst en heeft een katertje
        Fijn voor je van niet

        Groetjes
        Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

        Comment


        • #5
          hey exossje, vergeef mij een beetje voor mijn gebrek aan sympathie voor bepaalde forumleden, die zich de laatste tijd al eens langs hun smalste kant laten kennen hebben. maar ik wist niet goed in welk forum ik dit toch ook verre van BD spirit getuigend kuchje van mij moest plaatsen hoor. als er zich iemand aangevallen voelt door mijn commentaar, dan is het waarschijnlijk door het feit dat ik hier iets in een verkeerd topic geplaatst heb. sorry daarvoor. maar sommige forumleden maken daar een sport van en dan mogen ze wel eens tegen mij beginnen hee, dan vallen ze tenminste niemand anders lastig.

          groetjes,
          john

          Comment


          • #6
            Van mij mag alles John, heb daar geen enkel probleem mee.
            Als jij het oneens bent met iets, of je hebt geen sympathie voor iemand, voor mij geen probleem. Als je dat wil laten blijken, ook geen probleem.

            mijn god, nu bedenk ik iets over mezelf: ben ik nu een tamzak die nergens problemen mee heeft? LOL@myself nu

            Een mens moet al eens kunnen ventileren hé.

            Groetjes

            Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

            Comment


            • #7
              waarschijnlijk maak ik hier op dit forum over het algemeen zoveel grapjes, dat als ik mij eens ergens aan stoor, daar weinig mensen problemen mee hebben. maar dan weten de meeste wel dat als er een pijnpunt is voor mij, ik dat ook wel durf zeggen, zonder een blad voor mijn mond te houden. i never have, i never will.

              tegen mij zijn ze hier ook niet altijd vriendelijk hoor, maar als ik daar dan eens iets van zeg, is het direkt veel minder. gelukkig gaat het er hier meestal veel gezelliger aan toe.

              Comment


              • #8




                *zucht*






                Jij hebt écht wel een kort lontje hé !?

                Ondertussen zou je toch wel begrepen moeten hebben dat er in een groep van meer dan 3000 mensen er verschillende karakters zitten.

                Gelukkig maar, het zou anders nogal een saaie boel zijn.

                Zonder twijfel zitten er enkele gevallen bij, die het allemaal menen te weten.
                Over mijn persoontje zuller er ook wel enkelen een verkeerde indruk hebben.

                That's life, joenk.

                Leven en laten leven.

                Of ga je IRL iedereen die je niet aanstaat ook uitkaferen? Natuurlijk niet Mensen die je niet aanstaan kan je best negeren.
                Als er geen regelrechte onzin wordt gezegt, reageer er niet op en ga verder.

                In ieder geval maak je jezelf niet populair door om de zoveel weken kabaal te maken.

                Ik stel voor om een andere avatar te gebruiken, die je nu gebruikt past toch niet echt bij jou:



                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9

                  Als je zo gefrustreerd bent, wat doe je hier dan nog?

                  Ben je niet volwassen genoeg om de mensen te negeren die je niet liggen? Is het in het dagelijkse leven dan niet altijd zo dat er mensen zijn die je niet kunt hebben en wier opmerkingen je wel eens in het verkeerde keelgat schieten?

                  De overige bullsh*t die je uitkraamt zegt meer over jou als persoon dan degenen waarop je mikt. Als dit jouw manier is om je te bevredigen ben je een zielige vent. Of moet ik zeggen, ventje?

                  Frank

                  Comment


                  • #10
                    niet verschieten dat jullie (de naast hun schoenen lopende pretensieuze pseudo-intellectuelen), vierkant mijn kl*ten kunnen kussen en hunne zever beter op een ander gaan verkopen.
                    moet ik mij nu schuldig voelen?
                    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                    Comment


                    • #11

                      Lol, dit forum begint hier meer op een doordeweeks zatlappencafé te lijken dan op een fatsoenlijke plaats waar iedereen kijkt en leert.

                      Goed bezig...

                      Comment


                      • #12
                        de prozac zit in het rode doosje, Hussie, niet in het groene
                        wel even iets van het juiste doosje nemen alvorens te posten op BD.
                        Groeten
                        Eddy

                        Comment


                        • #13
                          niet beginnen zeveren hee jonges,
                          ne welgemeede **** you
                          Let me guess.. westvlaming ?
                          Simkin.

                          portfolio: http://www.megapixel.tk

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by the hustler

                            niet verschieten dat jullie (de naast hun schoenen lopende pretensieuze pseudo-intellectuelen), vierkant mijn kl*ten kunnen kussen ....
                            Ik lust geen rotte eieren.....


                            Stef

                            Comment


                            • #15
                              Ik dacht dat "Algemeen" bedoeld was voor discussies over fotografie?
                              Na 400 en zoveel posts zou je dat toch al moeten weten.

                              @mod: kan hier geen slotje op

                              Comment

                              Working...
                              X