Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twee meiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Twee meiden

    Deze twee meiden bevinden zich onderaan de Finance Tower





    Marsje

  • #2
    Re: Twee meiden

    dit beeld staat voor architectuur.
    Maar is geen onderwerp architectuur.
    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

    Comment


    • #3
      Re: Twee meiden

      twee mooie meiden en goed vastgelegd.
      misschien had je wat meer met de weerspiegeling kunnen doen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Twee meiden

        Standbeelden en architectuur zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Kijk naar de oudheid, Grieken en Romeinen waar de tempel werd bekroond met het standbeeld van de god. Ook hier wordt de schoonheid van deze wolkenkrabber (The Finance Tower) benadrukt in dit standbeeld en krijgt zo een duidelijke herkenbaarheid. Dit is mijn idee van architectuur.
        Marsje

        Comment


        • #5
          Re: Twee meiden

          Oorspronkelijk geplaatst door hurray Bekijk bericht
          Standbeelden en architectuur zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Kijk naar de oudheid, Grieken en Romeinen waar de tempel werd bekroond met het standbeeld van de god. Ook hier wordt de schoonheid van deze wolkenkrabber (The Finance Tower) benadrukt in dit standbeeld en krijgt zo een duidelijke herkenbaarheid. Dit is mijn idee van architectuur.
          Ben ik het helemaal mee eens, alleen moet je daar dan toch ook die architectuur in relatie en verhouding bij tonen.
          En dat gebeurd hier niet, hier zie je deze er bij behorende architectuur alleen als een storende achtergrond.
          Dus is de kunst het onderwerp en dan ben je off topic bezig.
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

          Comment


          • #6
            Re: Twee meiden

            Je hebt hier duidelijk een punt Irineas. Volgende keer ga ik proberen het beeld te intrigeren met de tower. Dit zal ook in het concept van de architecten liggen, al is dat niet altijd zo.
            Marsje

            Comment


            • #7
              Re: Twee meiden

              Oorspronkelijk geplaatst door hurray Bekijk bericht
              Je hebt hier duidelijk een punt Irineas. Volgende keer ga ik proberen het beeld te intrigeren met de tower. Dit zal ook in het concept van de architecten liggen, al is dat niet altijd zo.

              Ach ja, het blijft inderdaad vaak schipperen, dat weet ik ook wel.
              Maar er staat hier in het forum ook een ontbijttafel met een zelfs maar klein stukje muur erachter, en ja, waar leg je dan nog ergens de de grens.
              Het is geen onwilligheid hoor, echt niet, en de foto's zijn gewoon goed. maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel.
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

              Comment

              Working...
              X