Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

München

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • München

    Op enkeler verzoek ´symmetrie door de bocht´ in het Olympiastadion. Drie varianten, of .

    1.


    2.


    3.


    Morgen volgt de overkapping.

    [Mod]
    Foto mag maar in één forumonderdeel staan, ofwel showcase ofwel beoordeling, zie forumregels.
    Daarom eerste foto achter een link geplaatst.
    Soeki Wan
    .


    edit: omdat ik het belangrijker vind dat de foto in showcase staat dan in beoordeling, heb ik de link omgewisseld
    Last edited by AudiR8; 27 augustus 2008, 19:03.

  • #2
    Re: München

    knappe reeks mijn favo is nr 3, sterke compo
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: München

      Ah! Hier was ik eigelijk op aan het wachten. Een reeks enkel en alleen over de stoelen.
      Wel: prachtig!
      Drie totaal verschillende benaderingen van eenzelfde onderwerp. Zoiets vind ik altijd interessant en leerrijk om te bekijken.
      Maar de eerste blijft mijn favoriet, gevolgd door de derde (vanwege de kromme en rechte lijnen binnen het geheel van de herhaling), en tenslotte foto twee.

      Grtz,
      Palladio
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

      Comment


      • #4
        Re: München

        Mooie reeks met eerste als favoriet.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: München

          Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
          Ah! Hier was ik eigelijk op aan het wachten. Een reeks enkel en alleen over de stoelen.
          Wel: prachtig!
          Drie totaal verschillende benaderingen van eenzelfde onderwerp. Zoiets vind ik altijd interessant en leerrijk om te bekijken.
          Maar de eerste blijft mijn favoriet, gevolgd door de derde (vanwege de kromme en rechte lijnen binnen het geheel van de herhaling), en tenslotte foto twee.

          Grtz,
          Palladio
          Helemaal mee eens.
          Die derde is op een geheel andere wijze weer erg sterk in zijn eigen compo en standpunt.
          Het maakt me erg benieuwd naar die andere reeks die je ons gaat laten zien.
          De rest van wat ik vind weet je al toch
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

          Comment


          • #6
            Re: München

            Tweede, mooie.
            Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/

            Comment


            • #7
              Re: München

              ga voor de eerste opname, ook al snap ik de nummering van de stoeltjes niet.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: München

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                ..., ook al snap ik de nummering van de stoeltjes niet.
                ...
                Die corresponderen met het nummer op je toegangsbewijs . Even serieus. De nummering zit er nu eenmaal op en ik shop niet graag. De enige diepere bedoeling is dat er in het beeld op twee assen oplopend geteld wordt.

                Je kent het waarschijnlijk wel als je bijvoorbeeld op een oorlogskerkhof staat. Als je recht achter één steen gaat staan zodat deze met de achterliggende stenen perfect op één lijn staat, moet je je hoofd 45 graden bv naar rechts draaien. Je ziet dan een rechte lijn onstaan van stenen, waarvan de volgende één rij verder en één steen naar rechts is geplaatst. Draai je je hoofd nog verder, dan wordt de lijn gevormd door één rij naar achter en twee stenen naar rechts. Het enige probleem in het Olympiastadion is, dat alle tribunes er gekromd zijn en het effect minder duidelijk is.

                Comment


                • #9
                  Re: München

                  de eerste , zeer mooi. Ik hou van dit soort ritme en struktuur, schools voorbeeld.
                  Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

                  https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

                  Comment

                  Working...
                  X