Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alledaagse familie kiekjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alledaagse familie kiekjes

    Ik hoor jullie al af komen , en waarschijnlijk hebben jullie nog gelijk ook. Hij is daar weer hoor, de challenge is nog niet bezig of......

    Sorry , ik kan het niet laten , het is sterker dan mezelf

    We hebben nu van de vijf te kiezen onderwerpen toch wel 4 prachtige en creatief volle onderwerpen en toch ziet het er weer naar uit dat, om weet ik veel welke reden, er een heel deel mensen grijpen naar het huis, tuin en keuken onderwerp als ik het zo mag noemen ( sorry spooky , niet persoonlijk bedoeld hoor )

    Niet dat dit niet mag hoor , maar ik vrees dat we dan toch weeral gaan naar een 80% alledaagse familie kiekjes en maar enkele uitblinkers die de top 10 zullen bepalen.

    Is het gemakzucht ? , Is het faalangst? Ik weet het niet. Ik kan alleen maar hopen dat de mensen deze keer eens de moed vinden om te denken " hey dat heb ik nog nooit geprobeerd , dit wil ik ook eens doen "

    Anyway, we zullen wel zien wat er uit de bus komt en hoe dan ook ons beste beentje voor zetten

    Groetjes en veel succes
    Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: alledaagse familie kiekjes

    Hé Tigo, ik kan effe niet volgen . . .
    Is het niet eender welk onderwerp er uitkomt . . . het is voor mij altijd een uitdaging hoor . . . alledaags of niet . . . daar kan je ook héél creatief en origineel in zijn , vind ik
    Grts maddy
    zero

    Comment


    • #3
      Re: alledaagse familie kiekjes

      Hallo Tigo,

      Laat eens horen waar dan Uw voorkeur naar toe gaat.

      Kan je het verdedigen of anders gezegd kan U Uw voorkeur promoten met voor en nadelen waarom men U zou volgen.

      Het kan alleen maar de inspiratie en creativiteit aanwakkeren.

      In Uw betoog is het moeilijk uit te maken welk onderwerp U beschouwd als een huis, tuin en keuken onderwerp.

      Als ik de stand nu bekijk op 25 Aug 08 om 22u49 staat “Mens(en) en dier(en) in relatie” aan de kop.

      Straks is het een ander onderwerp en wie dan je topic leest wordt op een verkeert been gezet.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: alledaagse familie kiekjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
        Ik hoor jullie al af komen , en waarschijnlijk hebben jullie nog gelijk ook. Hij is daar weer hoor, de challenge is nog niet bezig of......

        Sorry , ik kan het niet laten , het is sterker dan mezelf

        Gelukkig besef je het zelf Maar alle respect voor jouw voortdurende inzet om de challange boeiend te maken.

        En ik besef je bezorgdheid: indien de huidige koploper wint, krijgen we waarschijnlijk een aantal plaatjes "kindje-hondje (of katje)
        Geniet van foto's maken

        Comment


        • #5
          Re: alledaagse familie kiekjes

          zou meerdere keren willen stemmen om mijn voorkeur door te drukken, kan of mag dat.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: alledaagse familie kiekjes

            @ to bouk,

            Ik hoop dat dat niet kan.

            En neen dat mag niet.
            Spookys Fotoweb
            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Re: alledaagse familie kiekjes

              Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
              @ to bouk,

              Ik hoop dat dat niet kan.

              En neen dat mag niet.
              bedankt, dan kan ik alleen nog Corien proberen over te halen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: alledaagse familie kiekjes

                @ to bouk,

                Corien overhalen dat mag.

                Maar of je het kan dat weet ik niet.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: alledaagse familie kiekjes

                  @Rooman,

                  Je hebt gelijk hoor , dat is dan ook juist wat ik zeg . Je kan met elk onderwerp creatief zijn . Maar door ondervinding weet ik dat onderwerpen zoals in dit geval Dieren en mensen , er gaan voor zorgen dat er 80% familie kiekejes zullen tussen zitten en maar een 15% van de mensen die hiermee iets creatiefs zullen doen.. En met cratief doen bedoel ik wel iets meer dan je huisdier een bepaald kunstje laten doen of dergelijke.

                  @Spooky,

                  De andere vier onderwerpen zijn allemaal heel geschikt om creatief uit de hoek te komen. Mijn grote voorkeur gaat uit naar beweging. Dit is een onderwerp waar men zoveel richtingen mee uit kan.
                  Ik begrijp ook wel dat dit soort onderwerpen een aantal mensen afschrikt en ik denk dan onderhande aan een aantal mensen die met compact toestellen of mensen met weinig tijd e.d.. Voor hen is het misschien niet altijd even gemakkelijk om bepaalde instellingen snel en gemakkelijk uit te voeren. Maar dit zou de echte creatievelingen onder ons toch niet mogen tegen houden. Het is op die manier dat men iets nieuw kan bijleren. Het is ook op die manier dat men kan zien of er ten minste een beetje moeite is gestoken om deel te nemen aan een challenge.
                  Het feit dat men om één of andere reden wat meer moeite moet doen, is waarschijnlijk ook de reden dat men sneller naar die opdrachten grijpt waar men als men wil heel gemakkelijk kan aan deelnemen met een foto waar ze niet al te veel werk moeten insteken.

                  Let op , ik zeg niet dat dit het geval is bij alle mensen met compacttoestellen hé, ik heb al heel wat prachtwerken gezien van mensen met compacttoestellen , (en ook soms werken die om te wenen zijn van mensen met een reflexcamera’s ). Ik spreek dan bv over het werk van Filipo. Ik denk dit iedereen hier mee eens is als ik zeg dat hij altijd ongelooflijk prachtstukken leverd. Dit terwijl hij er dan niet voor terug schrikt om steeds creatief uit de hoek te komen met een compacttoestel. Hij is toch wel het mooiste bewijs dat dit echt wel kan.

                  grtz Tigo
                  To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                  Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: alledaagse familie kiekjes

                    @ to Tigo,

                    Tigo dit is een mooi betoog die hopelijk de mensen die meer uit hun toestel willen halen, of het nu een compact of een DSLR toestel is, zal aanzetten te durven kiezen voor een opdracht waar iets meer in zet dan even op de knop te drukken.

                    Moest nu de opdracht "Mens(en) en dier(en) in relatie" gekozen worden probeer dan eens Tigo in het ongelijk te stellen door te durven een foto te brengen die meer is dan een foto van alleen maar je trouwe huisvriend.

                    Ben zeker als je dat lukt Tigo het je dan niet kwalijk zal nemen als je kiest voor "Mens(en) en dier(en) in realtie".
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: alledaagse familie kiekjes

                      Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                      @ to Tigo,

                      ......

                      Moest nu de opdracht "Mens(en) en dier(en) in relatie" gekozen worden probeer dan eens Tigo in het ongelijk te stellen door te durven een foto te brengen die meer is dan een foto van alleen maar je trouwe huisvriend.

                      Ben zeker als je dat lukt Tigo het je dan niet kwalijk zal nemen als je kiest voor "Mens(en) en dier(en) in realtie".
                      Helemaal mijn punt
                      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: alledaagse familie kiekjes

                        @spooky,

                        zou het niet eens intressant zijn om alleen te stemmen zonder het stemgedrag van anderen te kennen. Dit maakt beînvloeding onmogelijk. Je maakt dan pas het resultaat bekend op de laatste dag van de maand.
                        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                        Comment


                        • #13
                          Re: alledaagse familie kiekjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door Dimiella Bekijk bericht
                          @spooky,

                          zou het niet eens intressant zijn om alleen te stemmen zonder het stemgedrag van anderen te kennen. Dit maakt beînvloeding onmogelijk. Je maakt dan pas het resultaat bekend op de laatste dag van de maand.
                          je ziet nu toch al pas het resultaat, na dat je gestemd hebt!!!.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: alledaagse familie kiekjes

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            je ziet nu toch al pas het resultaat, na dat je gestemd hebt!!!.
                            grt,bouk.
                            @ bouk,

                            je kan de resultaten wel al bekijken voor je hebt gestemd

                            ( rechts van het knopje "stem nu" staat een link om de resultaten te bekijken )

                            tigo
                            To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                            Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: alledaagse familie kiekjes

                              Inderdaad men kan reeds voordien kijken voor welk onderwerp er werd gekozen voor men zelf een stem uitbracht.

                              Heb al gezocht naar de mogelijkheid om deze mogelijkheid uit te schakelen, met andere woorden dat men pas na het uitbrengen van zijn stem het resultat kan zien. Beter zou zelf zijn dat men pas het resultaat zou weten na het sluiten van de anquête dus pas op de eerste van de maand.

                              Spijtig zijn deze mogelijkheden in de beschikbare enquête software niet voorhanden. Had men die mogelijkheid voorzien ik had er al lang gebruik van gemaakt.

                              Dus Dimiella kan ik niet aan je verzoek tegemoet komen.
                              Spookys Fotoweb
                              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                              Comment

                              Working...
                              X