Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon WC-DC58B enTC-DC58C voor Powershot G9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon WC-DC58B enTC-DC58C voor Powershot G9

    Hoi,

    Ik heb me een Powershot G9 gekocht om aan onderwaterfotografie te doen (kwam er na langdurige selectie uit als beste toestel prijs/mogelijkheden als je onderwaterhuis en dergelijke erbij begon te tellen). Nu moet ik toegeven dat ik door er boven water mee te oefenen (nogal noodzakelijk vooraleer onderwater iets fatsoenlijks af te leveren), de kriebel wel een beetje te pakken heb om meer te fotograferen.

    Nu hoor ik tot mijn teleurstelling dat het toestel eigenlijk niet geschikt is om lenzen op te zetten (dit klopt toch?) Ik blijf dus steken bij de 2 standaardlensjes die specifiek voor de G7/G9 zijn voorzien. Ik vroeg me dan ook af of iemand daar ervaring mee heeft en wat ik daarvan moet verwachten. Ik vind nergens echt degelijke specificaties en vind het dus zeer moeilijk om mij een beeld van de waarde van die lenzen te vormen. Ik ben eigenlijk voornamelijk geinteresseerd in de groothoek-lens (want dat is toch - volgens mij - het zwakste punt van de G9 boven water).

    Kan iemand mij helpen?

    Hartelijk dank!
    Canon EOS 550D + Canon 18-55 IS + Canon 55-250 IS + Canon Speedlite 430EX II
    Canon Powershot G9 + Canon WP-DC21 Onderwaterhuis
Working...
X