Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 50 1,2 L

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF 50 1,2 L

    Hallo,

    Iemand een idee wat deze lens tweedehands nog waard is? Lens in perfecte staat.

    Bedankt

  • #2
    Re: Canon EF 50 1,2 L

    Oorspronkelijk geplaatst door aikesv Bekijk bericht
    Hallo,

    Iemand een idee wat deze lens tweedehands nog waard is? Lens in perfecte staat.

    Bedankt
    Nieuw bij Konijn voor 1164,- dan zou ik er zelf nog minstens 900,- voor willen, moest ik er zelf eentje te koop willen aanbieden.

    Natuurlijk, het is maar waard wat iemand ervoor wil geven he

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 50 1,2 L

      Hallo,
      Die van mij heeft hier ooit te koop gestaan voor 950€.
      De plezanterikken hier op BD kwamen met biedingen van 400 en 500€.........
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 50 1,2 L

        Hahaa ze konden het maar proberen ...

        Maar als hij voor 900€ gaat zou ik gewoon nog even doorsparen en voor een nieuwe gaan.
        http://frederikherregods.be

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF 50 1,2 L

          Oorspronkelijk geplaatst door Fredder Bekijk bericht
          Hahaa ze konden het maar proberen ...

          Maar als hij voor 900€ gaat zou ik gewoon nog even doorsparen en voor een nieuwe gaan.
          Ik ook, tenzij er nog lang garantie op is. Maar als ik zo'n duur lens koop wil ik zeker nog een tijdje garantie. Minstens al om ze gratis te kunnen laten afstellen op mijn body. En voor die prijs komt het op die 200 euro extra ook niet meer aan.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

          Comment


          • #6
            Re: Canon EF 50 1,2 L

            Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
            Ik ook, tenzij er nog lang garantie op is. Maar als ik zo'n duur lens koop wil ik zeker nog een tijdje garantie. Minstens al om ze gratis te kunnen laten afstellen op mijn body. En voor die prijs komt het op die 200 euro extra ook niet meer aan.
            af laten stellen op je body.....hoe gaat dat in zijn werk en wie doet dat!!.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Canon EF 50 1,2 L

              Een deel van men job bestaat erin prijsbepalingen te doen van bepaalde goederen, een vuistregel is de volgende:

              je hebt enerzijds de ouderdom:
              2jaar = 6%
              3 jaar = 10%


              Dan heb je het gerbuik:
              normaal = 2%
              intensief = 8%

              dan het onderhoud
              zeer goed = 4%
              goed = 8%

              Deze percentages tel je op en het totaalpercentage trek je af van de nieuwprijs van de lens.

              Dan heb je de min of meer exacte prijs van de lens op dit moment, echter is dit nog geen verkoopprijs, voor een verkoopprijs te weten, breng je het eindbedrag (bedrag dat je daarnet berekend hebt) nog eens in mindering met 15 à 20%. Dit bedrag zal de verkoopwaarde zeer goed naderen.

              Dit is echter niet het bedrag waar je te koop voor moet stellen, ik zou voorstellen om maar met 10% te verminderen en dan een marge te laten van onderhandeling van 5 à 10% zodat je toch nog aan dat bedrag komt.

              Voor meer info en andere percentages kan je me altijd een PM sturen

              Nog even dit als edit van je bericht: wees kritisch naar jezelftoe in het bepalen van die percentages, wie dingen van zijn eigen schat, zal zijn eigen een beetje overschatten, en dingen mooier en minder kritisch zien.
              Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

              Comment


              • #8
                Re: Canon EF 50 1,2 L

                Bedankt,
                De lens is niet van mij maar een onderdeel van een mogelijke bulkaankoop. Zelf heb ik niet het budget om alles te houden + heb niet echt zoveel redenen om zo'n lens te rechtvaardigen. Bijgevolg zo ik deze lens verkopen mocht die aankoop doorgaan.

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EF 50 1,2 L

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  af laten stellen op je body.....hoe gaat dat in zijn werk en wie doet dat!!.
                  grt,bouk.
                  Kan je bij ETB in Nederland laten doen, dat zijn kleine aanpassingen aan de focus soms. Soms is er helemaal niks nodig. Maar het kost wel geld om het te laten doen of nakijken buiten garantie.
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment

                  Working...
                  X