Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

    Hallo,

    Ik heb in de afgelopen jaren regelmatig apparatuur gekocht dat een EISA award had gewonnen. Nooit mee gefopt geweest. Ik vroeg me af of iemand ervaring had met onderstaande lens.

    Hartelijk dank,

    Dirk

    http://www.eisa.eu/eisa/awards/2008-2009

    Panel
    Photo

    Brand
    Tamron

    Model
    AF 28-300mm f/3.5-6.3 XR Di VC LD Aspherical (IF) Macro

    Description
    The Tamron AF 28-300mm f/3.5-6.3 XR Di VC LD acts like a much faster lens than it appears to be at first sight. The Vibration Compensation system enables use of slower-than-usual shutter speeds - it’s a joy being able to shoot pictures handheld that are perfectly sharp with 1/60sec at 300mm. Besides, there is less need to use a flash, which leads to more natural images in many situations. Because of its enormous zoom range with Vibration Compensation, this is the ideal lens for sports and nature, for photographers using either full frame or APS-C sensor cameras.
    Bodies: Fujifilm x-t3
    Lenses: Fujifilm 18-55mm, Fujifilm 55-200mm, samyang 12mm

  • #2
    Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

    Ik zou even wachten tot een ECHTE reviewsite hierover een oordeel heeft.

    Zulke awards met fraai klinkende namen zijn helemaal niks waard IMO.

    "Wij van WC eend vinden WC eend een geweldig product"

    Comment


    • #3
      Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

      ?? EISA is wel iets anders dan WC eend.

      Als je op de link klikt dan zie je welke magazines deze lens hebben verkozen tot winnaar.



      Mijn vraag was wie praktijkervaring had.

      Bedankt,
      Dirk
      Bodies: Fujifilm x-t3
      Lenses: Fujifilm 18-55mm, Fujifilm 55-200mm, samyang 12mm

      Comment


      • #4
        Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

        Oorspronkelijk geplaatst door thisisforlife Bekijk bericht
        ?? EISA is wel iets anders dan WC eend.

        Als je op de link klikt dan zie je welke magazines deze lens hebben verkozen tot winnaar.



        Mijn vraag was wie praktijkervaring had.

        Bedankt,
        Dirk
        En waar leven die blaadjes van?

        Comment


        • #5
          Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

          Voor awards ( fotografie ) zou ik hier eens kijken: TIPA
          Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

          Comment


          • #6
            Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

            Daarom vind ik het belangrijk verschillende bronnen te raadplegen alvorens iets aan te kopen. Vandaar ook de vraag "wie heeft praktijkervaring".
            Bodies: Fujifilm x-t3
            Lenses: Fujifilm 18-55mm, Fujifilm 55-200mm, samyang 12mm

            Comment


            • #7
              Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

              ik steek mijn neus weer in andermans zaken, waarvoor mijn excuses op voorhand, maar gezien de lenzen die je hebt, waarvoor zou je een 28-300 kopen? Een 28-300 heeft geen groothoek, en als je langer wil gaan dan de 200 die je nu hebt is naar mijn bescheiden mening ofwel de 300F4 of eventueel de 80-400 een beter alternatief. Maar, zoals gezegd, 't zijn dus mijn zaken niet...
              erik, Nikon materiaal

              'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

              Comment


              • #8
                Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

                Geen probleem hoor. Ik overweeg deze lens als een all-in-one mogelijkheid.

                Ik heb niet altijd zin om constant van lenzen te verwisselen.
                Bodies: Fujifilm x-t3
                Lenses: Fujifilm 18-55mm, Fujifilm 55-200mm, samyang 12mm

                Comment


                • #9
                  Re: Tamron wint EISA awards met onderstaande lens. Iemand praktijkervaring?

                  Oorspronkelijk geplaatst door thisisforlife Bekijk bericht
                  Geen probleem hoor. Ik overweeg deze lens als een all-in-one mogelijkheid.

                  Ik heb niet altijd zin om constant van lenzen te verwisselen.
                  Oooh zit dat zo.
                  Volgens de reviews is de Tamron 18-250 een betere , die 28-300 is al een ouder ontwerp die wat geactualiseerd is door VR toe te voegen.
                  Een matige lens wordt echt niet beter van VR.....

                  Comment

                  Working...
                  X