Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon EFS 55-250 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon EFS 55-250 IS

    Hallo,


    Heb zonet een Canon objectief gevonden op ebay (man uit eeklo). Verkoopt zijn objectief EFS 55-250 IS. Is dit een goede aankoop. Ben nu in het bezit van een Canon EOS 450 D met kitlens.

    Kristof.
    Last edited by Franciskine; 24 augustus 2008, 12:37.

  • #2
    Re: canon EFS 55-250 IS

    Coppie, je had je vraag gesteld in een topic waar het over een totaal andere lens gaat, daarom heb ik je reply daar verwijderd en voor jouw een nieuwe discussie aangemaakt . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: canon EFS 55-250 IS

      Als je zoekt onder (zoeken) met vermelding van dit objectief, dan vind je veel
      voorbeelden, en veel positieve reakties. Als die man niet veel meer vraagt,
      dan Max 200 Euro zou ik zeggen ,kopen. Nieuw is deze lens te kopen voor ong
      euro 255. Zie Foto Rubens
      Succes met je aankoop
      Leo
      lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

      Comment


      • #4
        Re: canon EFS 55-250 IS

        Ik zou hem alleen kopen als ik hem zou kunnen afhalen en ter plaatse checken of tie in orde is.

        Blijft altijd een gok met vooruitbetalen en verzenden, overigens doe ik het laatste nogal eens en nog nooit een zeperd gehaald..... (bedragen tot zo'n 150€)

        Comment


        • #5
          Re: canon EFS 55-250 IS

          Heb deze afgelopen zaterdag nieuw gekocht voor € 252...

          Comment


          • #6
            Re: canon EFS 55-250 IS

            Oorspronkelijk geplaatst door Leslie Bekijk bericht
            Heb deze afgelopen zaterdag nieuw gekocht voor € 252...
            ...en waar heb je deze dan gevonden. Ben zaterdag naar konijnenberg gereden maar daar was hij niet meer in voorraad.
            Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

            Comment


            • #7
              Re: canon EFS 55-250 IS

              Er bestaan betere lenzen, maar in zijn klasse is dit één van de beste, zoniet dé beste. Er heeft hier een hééééle lange draad gelopen over die lens, en de geposte foto's waren toch wel behoorlijk overtuigend hoor.

              Oorspronkelijk geplaatst door Coppie Bekijk bericht
              Hallo,


              Heb zonet een Canon objectief gevonden op ebay (man uit eeklo). Verkoopt zijn objectief EFS 55-250 IS. Is dit een goede aankoop. Ben nu in het bezit van een Canon EOS 450 D met kitlens.

              Kristof.
              ______
              www.vue.photo

              Comment


              • #8
                Re: canon EFS 55-250 IS

                Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                Er bestaan betere lenzen, maar in zijn klasse is dit één van de beste, zoniet dé beste. Er heeft hier een hééééle lange draad gelopen over die lens, en de geposte foto's waren toch wel behoorlijk overtuigend hoor.
                Draadje:http://forum.belgiumdigital.com/f35/...-a-196610.html

                Zelf ben ik aan het twijfelen tussen de 55-250mm en de 70-200mm zonder IS

                Comment


                • #9
                  Re: canon EFS 55-250 IS

                  Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                  Draadje:http://forum.belgiumdigital.com/f35/...-a-196610.html

                  Zelf ben ik aan het twijfelen tussen de 55-250mm en de 70-200mm zonder IS
                  Dan is de vraag hoe belangrijk beeldkwaliteit voor je is. De 70-200 is verbazingwekkend qua detail, scherpte, kleur, you name it. Daar kan geen enkele andere lens in dat segment tegenop, en zeker de 55-250 ook niet. Deze heb ik ook in een ander draadje gepost:

                  ______
                  www.vue.photo

                  Comment


                  • #10
                    Re: canon EFS 55-250 IS

                    Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                    Zelf ben ik aan het twijfelen tussen de 55-250mm en de 70-200mm zonder IS
                    Als de prijs er niet toe doet (70-200 kost dubbel zoveel) moet je niet twijfelen, neem de 70-200, ik hoor enkel maar positieve zaken over deze lens.
                    Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

                    Comment


                    • #11
                      Re: canon EFS 55-250 IS

                      Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
                      Draadje:http://forum.belgiumdigital.com/f35/...-a-196610.html

                      Zelf ben ik aan het twijfelen tussen de 55-250mm en de 70-200mm zonder IS
                      Je woont in Gentbrugge. Ik in Nazareth, maar werk in 't UCO-gebouw in Ledeberg. Ik wil hem anders best eens meenemen zodat je hem kan testen.
                      ______
                      www.vue.photo

                      Comment

                      Working...
                      X