Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta - AF 100-300 xi F4.5-5.6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta - AF 100-300 xi F4.5-5.6

    Beste

    Ik kan deze lens tweedehands aankopen. Wat zijn de ondervindingen van deze lens? Wat mag je er nog voor geven.

    Het gaat om 1 van deze lenzen

    Minolta - AF 100-300 xi F4.5-5.6

    Minolta - AF 100-300 F4.5-5.6

    Ik ben nieuw hier.

    Jochen

  • #2
    Re: Minolta - AF 100-300 xi F4.5-5.6

    Hallo welkom!

    De beide lenzen die je noemt zijn optisch identiek dezelfde, er bestaan van diezelfde lens meerdere generaties, waarvan de APO de beste is!

    Het verschil tussen de 2 lenzen die je noemt is dat de niet xi versie een afstandschaal heeft en de xi versie is van de generatie camera's met powerzoom...niets van aantrekken beide lenzen zijn dezelfde en zullen allebei goed werken!

    Je vindt alle info die je zoekt op www.dyxum.com!

    Ik zou voor de niet-xi versie gaan en niet meer dan 75 euro daarvoor betalen (voor een volledig in orde model).

    Comment


    • #3
      Re: Minolta - AF 100-300 xi F4.5-5.6

      Bedankt voor de reactie

      Enkel de xi versie is nog beschikbaar, ik zou er 30 euro voor moeten geven. Zal deze lens passen op mijn sony A200?

      Wat mij een beetje tegen houd is de gemotoriseerde zoom, iemand hier ervaring mee?

      Dweezel

      Comment


      • #4
        Re: Minolta - AF 100-300 xi F4.5-5.6

        Oorspronkelijk geplaatst door dweezel Bekijk bericht
        Bedankt voor de reactie

        Enkel de xi versie is nog beschikbaar, ik zou er 30 euro voor moeten geven. Zal deze lens passen op mijn sony A200?

        Wat mij een beetje tegen houd is de gemotoriseerde zoom, iemand hier ervaring mee?

        Dweezel
        voor 30 euro niet twijfelen, past op A200
        zult waarschijnlijk iets vlugger batterij moeten opladen.

        Comment

        Working...
        X