Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De toren van de kapel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De toren van de kapel

    Kasteelpark van Edingen

    De toren van de kapel
    Met behoud van verscheidene elementen uit de 13de eeuw, heringericht en gerestaureerd biedt deze toren in zijn romantisch kader onderdak aan talrijke kunstschatten vergaard door hertog Prosper d'Arenberg, vroegere eigenaar van het kasteel.





    Het paviljoen van de zeven sterren in het prachtige park van Edingen.
    Een barokke uitzichtterras waarvan vroeger werd gezegd dat men van hieruit het mooiste uitzicht van de wereld had. Je moest er wel de verborgen trap voor vinden.



    http://blog.seniorennet.be/leuven/
    Marsje

  • #2
    Re: De toren van de kapel

    Mmm, krijg zin om daar ook eens naartoe te gaan.
    Eerste krijgt mijn voorkeur!
    Bij de derde jammer van de uitgebrande delen van de lucht, staat ook ietsiepietsie scheef.

    Grt, Piepauw

    Comment


    • #3
      Re: De toren van de kapel

      Ik vind de toren iets te verstopt waardoor hij niet opvalt en mee in zijn omgeving wordt opgenomen waardoor dat dit maar een gewone foto wordt.
      Keyki

      When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)

      Comment


      • #4
        Re: De toren van de kapel

        Oorspronkelijk geplaatst door keyki Bekijk bericht
        Ik vind de toren iets te verstopt waardoor hij niet opvalt en mee in zijn omgeving wordt opgenomen waardoor dat dit maar een gewone foto wordt.
        Dat is bij de tweede foto zeker waar, maar de eerste allerminst het geval.
        Deze eerste foto geeft juist weer dat in de tijd het landschap deze toren heeft omarmt, opgenomen.
        De laatste is inderdaad net uit het lood genomen, zal wel aan je objectief liggen.
        Mooie impressie van een stilgestaan stukje wereld.
        Goede weergegeven sfeer.
        Jammer van die struik bloemen op de voorgrond bij twee.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

        Comment

        Working...
        X