Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon lens prijs review.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon lens prijs review.

    Ello,

    Ik ga me nog een leuke lens aanschaffen, dus ik op zoek om enkele verschillende prijzen te krijgen, maar ik ben op iets gestoten waar ik niet aan uit kan... Er effe bij vermelden dat ik via contacten Canon producten aan ongelooflijk scherpe prijzen kan kopen maar dit snap ik niet.

    Het gaat om de Canon EF 85mm F 1.2 L USM II. Bij Konijnenberg 1265,92€. Na een heel deel andere websites en winkels te checken kom ik overal aan een prijs rond de 1800€ op zijn best.

    Om dan te vergelijken met andere producten zitten mijn "scherpe prijzen" tussen de 50 en 100€ onder andere artikelen te koop bij konijnenberg...

    Een fout van konijnenberg? Of waar zit het addertje?
    De enige reden dat ik er hier over begin is omdat ik geen ervaring heb bij Konijnenberg en er hier wel mensen zullen zijn die al aankopen hebben gedaan en/of weten waar dit prijsverschil vandaan kan komen?

    thx
    poof

  • #2
    Re: Canon lens prijs review.

    Het is nu in ieder geval weer €1625, zal wel een foutje zijn geweest dan ja.
    Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
    Visit my Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Canon lens prijs review.

      nope, de prijs staat nog steeds op 1265,92
      poof

      Comment


      • #4
        Re: Canon lens prijs review.

        ik zou hem ZEER snel bestellen als je deze lens wil
        We all go a little mad sometimes. Haven't you?
        Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

        Comment


        • #5
          Re: Canon lens prijs review.

          Oorspronkelijk geplaatst door romulus Bekijk bericht
          ik zou hem ZEER snel bestellen als je deze lens wil
          je moet de kleine lettertjes lezen als er fouten op de site staan zijn ze daar niet verantwoordelijk voor.. en gelden de foute prijzen niet..

          Als je iets anders bedoelde snap ik je niet
          poof

          Comment


          • #6
            Re: Canon lens prijs review.

            Ze zijn er snel bij blijkbaar. De prijs is ondertussen wel aangepast...

            EDIT: Whoopsy, verkeerd gekeken blijkbaar. Nog steeds beschikbaar aan de lage prijs.
            Last edited by Koyaanisqatsi; 11 augustus 2008, 19:01. Reden: Verkeerd gekeken
            Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

            Comment


            • #7
              Re: Canon lens prijs review.

              Duidelijk een omwisseling van de twee cijfers De 6 en 2 moeten omgewisseld worden (menselijke fout)

              Op de nl site staat het wel goed.

              Comment


              • #8
                Re: Canon lens prijs review.

                Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                Ello,
                Het gaat om de Canon EF 85mm F 1.2 L USM II. Bij Konijnenberg 1265,92€. Na een heel deel andere websites en winkels te checken kom ik overal aan een prijs rond de 1800€ op zijn best.

                thx
                Niet aan twijfelen, direct bestellen, en pdf's aanmaken van al de pagina's zodat je kan bewijzen dat hij aan deze prijs stond.

                Dan op zaterdag gaan afhalen, niet laten opsturen ! Dan is er héél véél volk in de winkel en kan je mooi 'tam tam' maken als je hem niet aan die prijs krijgt

                Ik zou ervoor gaan, desnoods zelfs effe een advocaat erbij halen om een getuige te hebben ... dan zullen ze toch in serieuze bochten mogen wringen om er nog onder uit te geraken.

                Zelf kom ik nooit meer binnen bij Konijn, maar om zo'n stoot uit te halen zou ik nog kunnen twijfelen.

                Mark
                Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon lens prijs review.

                  Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                  je moet de kleine lettertjes lezen als er fouten op de site staan zijn ze daar niet verantwoordelijk voor.. en gelden de foute prijzen niet..

                  Als je iets anders bedoelde snap ik je niet
                  Ik zou deze zeker bestellen aan deze prijs, er is stock dus krijg je vrij snel een orderbevestiging met melding dat je deze kan afhalen. Annuleren als zij hun engagement niet respecteren kan zowieso, dus je hebt eigenlijk niks te verliezen

                  Zoals reeds aangehaald, pdf + orderbevesting + screendump.
                  Proberen waard vind ik als je geïnteresseerd bent in deze lens

                  Off topic : schitterende lens
                  We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                  Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon lens prijs review.

                    idd schitterende lens... Daarom ik ze nu zelf wil.. heb er 2 weken mee gewerkt..

                    maar er bestaan wettelijke regels bij foutjes zoals deze... en die staan ergens bij de "terms" ect... waar staat dat indien er fouten in de prijzen op de website staan ze daar niet verantwoordelijk voor zijn..

                    Been there done that... spijtig.. maar het is zo...
                    poof

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon lens prijs review.

                      grappig...
                      Ik had deze prijs al een 5-tal dagen in het oog...
                      van de moment dat ik deze post gemaakt had.. deze morgend onmiddelijk de prijs aangepast Konijnenberg leest mee
                      poof

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon lens prijs review.

                        Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                        idd schitterende lens... Daarom ik ze nu zelf wil.. heb er 2 weken mee gewerkt..

                        maar er bestaan wettelijke regels bij foutjes zoals deze... en die staan ergens bij de "terms" ect... waar staat dat indien er fouten in de prijzen op de website staan ze daar niet verantwoordelijk voor zijn..

                        Been there done that... spijtig.. maar het is zo...
                        Heb dergelijke 'foute prijzen' toch al dikwijls meegemaakt hoor, en telkens staan er 'terms' op de sites waar ik besteld had, of in de winkel waar ik stond ... en altijd al aan de foute prijs meegekregen ... als de winkel bomvol staat zijn ze niet gek hoor.

                        Ze proberen wel, maar als je blijft aandringen en de zaakvoerder erbij haalt in de winkel (niet in zijn bureau) krijg je het mee voor de extreem lage prijs ... je had niets te verliezen hé, nu is het te laat, prijs is aangepast.

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon lens prijs review.

                          Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                          Heb dergelijke 'foute prijzen' toch al dikwijls meegemaakt hoor, en telkens staan er 'terms' op de sites waar ik besteld had, of in de winkel waar ik stond ... en altijd al aan de foute prijs meegekregen ... als de winkel bomvol staat zijn ze niet gek hoor.

                          Ze proberen wel, maar als je blijft aandringen en de zaakvoerder erbij haalt in de winkel (niet in zijn bureau) krijg je het mee voor de extreem lage prijs ... je had niets te verliezen hé, nu is het te laat, prijs is aangepast.

                          Mark
                          idd.. maar ik had er nu toch niet geraakt dus maakt niet uit.. ga ze binnen een weekje of 2 wel halen..
                          poof

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon lens prijs review.

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Ik zou ervoor gaan, desnoods zelfs effe een advocaat erbij halen om een getuige te hebben k
                            Dan zal je voordeel van €400 heel snel verdampen........gewoon bestellen en op je orderbevestiging kijken.
                            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon lens prijs review.

                              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                              Dan zal je voordeel van €400 heel snel verdampen........gewoon bestellen en op je orderbevestiging kijken.
                              Een advocaat erbij halen die de print outs of je PDF's 'legaliseert' zal je geen 400 Euro kosten hoor, 'been there, done that'

                              In elk geval is het 'window of opportunity' nu voorbij, dus elke discussie is ook voorbij.

                              Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                              Comment

                              Working...
                              X