Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trap

    Last edited by Soeki Wan; 11 augustus 2008, 18:20.
    de gustibus non est disputandum

  • #2
    Re: trap

    de gustibus non est disputandum
    en mijn persoonlijke smaak is dat dit lelijk is, sorry hoor. heeft trouwens nog weinig met fotografie te maken.

    Comment


    • #3
      Re: trap

      Ik vind het een héél geslaagde foto , waar ook veel werk in steekt om tot dat resultaat te komen.
      Alleen een klein foutje en dat is de weerspiegeling van de poort op de trap ,deze is niet juist, de spiegeling moest horizontaal gedraaid zijn.

      Comment


      • #4
        Re: trap

        Dat het lelijk is jou persoonlijke smaak
        Dat het niets met fotografie te maken heeft zou ik niet durven zeggen - de beste stuurlui
        staan altijd aan wal
        de gustibus non est disputandum

        Comment


        • #5
          Re: trap

          Oorspronkelijk geplaatst door moja Bekijk bericht
          Ik vind het een héél geslaagde foto , waar ook veel werk in steekt om tot dat resultaat te komen.
          Alleen een klein foutje en dat is de weerspiegeling van de poort op de trap ,deze is niet juist, de spiegeling moest horizontaal gedraaid zijn.
          Ik volg!
          Mooie bewerking en kleuren.

          Grtz
          If it doesn't break you, it makes you stronger!!

          Comment


          • #6
            Re: trap

            Er zit wat in maar dit een "mooie bewerking" noemen is stroop smeren, daar heeft niemand wat aan. De collage is goed qua gekozen elementen maar slecht qua uitvoering. De "weerspiegeling" van de boog in de trap is overbodig en maakt het beeld onduidelijk. Het perspectief van de trap naar je "kapelletje" is wel geslaagd maar waarom laat je de lucht doorschijnen? Deze transparantie maakt het geheel ook niet meer zo duidelijk. Even Photoshoppen en je krijgt, met dezelfde ingrediënten, een helder en duidelijk beeld
            Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

            Comment


            • #7
              Re: trap

              ik vind dit niet slecht ...alleen...komen er hier echte foto's aan te pas?
              of is het een samenrapsel van iets anders?

              Comment


              • #8
                Re: trap

                Oorspronkelijk geplaatst door wanda Bekijk bericht
                dat het lelijk is jou persoonlijke smaak
                dat het niets met fotografie te maken heeft zou ik niet durven zeggen - de beste stuurlui
                staan altijd aan wal
                ik volg hier
                ieder zijn eigen smaak

                Comment


                • #9
                  Re: trap

                  Vorm :
                  Vanuit een persoonlijk foto/grafisch standpunt vind ik dit wat kitscherig.

                  Inhoud :
                  Als zeiler kan ik er enkel maar één boodschap in lezen : zeilen met een Hobie Cat 16 is inderdaad de poort tot de hemel

                  Tom.

                  Comment


                  • #10
                    Re: trap

                    Als je schrijf dat de uitvoering slecht is
                    Laat dan maar eens zien hoe het moet
                    Ik leer graag bij
                    de gustibus non est disputandum

                    Comment


                    • #11
                      Re: trap

                      Oorspronkelijk geplaatst door Robo Bekijk bericht
                      Er zit wat in maar dit een "mooie bewerking" noemen is stroop smeren, daar heeft niemand wat aan. De collage is goed qua gekozen elementen maar slecht qua uitvoering. De "weerspiegeling" van de boog in de trap is overbodig en maakt het beeld onduidelijk. Het perspectief van de trap naar je "kapelletje" is wel geslaagd maar waarom laat je de lucht doorschijnen? Deze transparantie maakt het geheel ook niet meer zo duidelijk. Even Photoshoppen en je krijgt, met dezelfde ingrediënten, een helder en duidelijk beeld
                      Als je schrijf dat de uitvoering slecht is
                      Laat dan maar eens zien hoe het moet
                      Ik leer graag bij
                      de gustibus non est disputandum

                      Comment


                      • #12
                        Dat kan alleen met je psd-file (in lagen) en de oorspronkelijke beelden (voor als er een nieuwe selectie nodig is).
                        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

                        Comment


                        • #13
                          Re: trap

                          We zitten hier op een dunne lijn tussen fotografie en wat de Engelsen "imageing" noemen, en korter bij het laatste imho. Misschien moeten we daar toch wel eens een nieuw forum voor introduceren. Terug on topic: ik kan deze "image" best smaken Knap gedaan; ik zou zeggen: verder gaan met experimenteren!
                          Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                          Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                          Comment

                          Working...
                          X