Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 24-105 F4 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon 24-105 F4 ?

    Nieuwe 24-105 op komst ? (F4)
    Full-frame ..
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

  • #2
    Re: Nikon 24-105 F4 ?

    Canon heeft die al een tijd, en het is een heel handig zoombereik voor een full-frame camera. Ik gebruik ze ook, maar niet op een full-frame (want die heb ik nog niet).

    Het lijkt dus logisch dat Nikon ook een lens maakt met een vergelijkbaar zoombereik, die dan misschien als "kit" aangeboden kan worden op de full-frame Nikon's. Er zal dan ook wel beeldstabilisatie inzitten.

    Canon zou nu ook eindelijk een EF-S 18-200 IS uitbrengen (volgens de geruchten), Nikon heeft die ook al veel langer...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Nikon 24-105 F4 ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Canon heeft die al een tijd, en het is een heel handig zoombereik voor een full-frame camera. Ik gebruik ze ook, maar niet op een full-frame (want die heb ik nog niet).

      Het lijkt dus logisch dat Nikon ook een lens maakt met een vergelijkbaar zoombereik, die dan misschien als "kit" aangeboden kan worden op de full-frame Nikon's. Er zal dan ook wel beeldstabilisatie inzitten.

      Canon zou nu ook eindelijk een EF-S 18-200 IS uitbrengen (volgens de geruchten), Nikon heeft die ook al veel langer...
      Nikon kennende zal het waarschijnlijk weer een tijd duren. Eerst moet de lens aangekondigd worden en dan zal het de vraag zijn wanneer deze ook te koop zal zijn.
      Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Nikon 24-105 F4 ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Aestiva Bekijk bericht
        Nikon kennende zal het waarschijnlijk weer een tijd duren. Eerst moet de lens aangekondigd worden en dan zal het de vraag zijn wanneer deze ook te koop zal zijn.


        Ja, en dan slaan ze hard toe.

        Heb ik dit geschreven
        mvg
        Antoine

        Comment


        • #5
          Re: Nikon 24-105 F4 ?

          Ik heb jaren gefotografeerd met een 35-105 (eerst met een F50, nadien met een F5) en was daar best tevreden mee. In die tijd waren we nog niet verwend met superzooms 24-105 lijkt me een leuk (FF) bereik, net zoals de 16-85 voor DX. Hopelijk voorzien ze dit objectief van VR, dan is dit voor reportagewerk een mooi lens.
          Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

          Comment


          • #6
            Re: Nikon 24-105 F4 ?

            en dan krijgen jullie ook paginalange discussies van 24-70 vs 24-105
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

            Comment


            • #7
              Re: Nikon 24-105 F4 ?

              De 24-120VR is niet over het hele bereik 4.0 maar wordt door Nikon in de UK wel als Kitlens met de D700 verkocht.
              Sony en Olympus
              Fotoseries

              Comment

              Working...
              X