Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2deHands winkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2deHands winkel

    Een goeiemorgen, kan iemand mij helpen met het zoeken van een winkel in het zuiden van WVL, streek van Kortrijk met 2dehands objectieven..
    Ik ben nog niet lang bezig met fotos trekken, maar het begint al redelijk te werken, maar nu zoek ik een macrolens voor op mijn Eos 450D, het enige probleem is dat ik ver van geld genoeg heb en dat ik altijd een hele tijd moet sparen om dan iets armzaligs te kopen.. drm wou ik eens zoeken als 2dehands mss vind ik eens iets redelijks voor een redelijke prijs..

    Ik ben bijna compleet met wat ik ongeveer wil, ik zou graag een macrolens en een telelens kopen, mss heeft iemand iets te koop ofzo dat in het criteria past, het zou erg vriendelijk zijn!

    PS: Ik wou deze hier posten zodanig dat de mensen kunnen antwoorden, want bij gezocht of aangeboden kan men nie antwoorden..

    Thx!
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

  • #2
    Re: 2deHands winkel

    hey,

    Foto verstraete heeft (vroeger had ie dat toch) een vitrine met tweedehandsmateriaal van hoofdzakelijk canon en nikonmateriaal.

    http://www.foto-verstraete.be/ is aan 't station van Kortrijk.
    www.loft6.be

    Comment


    • #3
      Re: 2deHands winkel

      Danku voor het antwoord, ik was al zowiezo van plan om naar daar te gaan, al mijn materiaal komt van daar en ben daar altijd goed bediend door een prachtige dame

      om 14u ben ik weg !
      Yannick Desmet 2021
      yannickdesmet.com

      Comment


      • #4
        Re: 2deHands winkel

        Moet het echt goedkoop, koop dan een oude 50mm met P-draad , zoals een Pentacon 50/1.8, een Pentax of diverse andere (10 tot 15€) , daarbij een setje tussenringen (tientje) en een P-draad-EOS adapter en je kan voor een paar tientjes
        expirimenteren.

        Comment


        • #5
          Re: 2deHands winkel

          Ik heb ondertussen al een Objectief in't oge, namelijk de Canon EF-S 55-200mm IS USM f4-5.6 voor een redelijk bedrag van 255€..
          Nu nog sparen en hopelijk volgende week of op het eind van de maand die bestellen! Met alle dank aan Carver.. En ook aan de Reviw van Duindistel.. Zeer interessant!

          Grtz
          Yannick Desmet 2021
          yannickdesmet.com

          Comment


          • #6
            Re: 2deHands winkel

            Zo goedkoop is 255 euro niet; wel is de 55-250 een lensje waar veel mensen tevreden mee zijn.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

            Comment


            • #7
              Re: 2deHands winkel

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
              Ik heb ondertussen al een Objectief in't oge, namelijk de Canon EF-S 55-200mm IS USM f4-5.6 voor een redelijk bedrag van 255€..
              Nu nog sparen en hopelijk volgende week of op het eind van de maand die bestellen! Met alle dank aan Carver.. En ook aan de Reviw van Duindistel.. Zeer interessant!

              Grtz
              Is geen macrolens....
              Bovendien moet het zijn de 55-250 IS geen USM

              Comment

              Working...
              X