Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op een zonnige avond,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op een zonnige avond,

    niet als vandaag kan het licht wel eens meezitten en dan hoeft het nog niet direkt het zuiden te zijn.




  • #2
    Re: Op een zonnige avond,

    op de eerste vind ik die overhangende tak zeer storend, en veel te aanwezig. doet de compositie teniet.

    Voor de 2de foto: misschien ligt het aan mij, maar ik vind de kleuren nogal bizar. Dit even buiten beschouwing gelaten mis ik scherpte en vind ik het een véél te drukke foto! Mijn klein brein kan zoveel indrukken niet aan, er is geen enkel rustpunt in de foto terug te vinden.
    Sven
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

    Comment


    • #3
      Re: Op een zonnige avond,

      Er is volgens mij veel meer uit te halen dan je nu laat zien, vandaar dat ik zou zeggen ga nog eens een keertje terug naar dit mooie fotoplekje.
      Waar je dan eens op moet letten zijn de onscherpe onderwerpen op de voorgrond.
      foto 1. Boom aan de linkerkant
      foto 2. Riet in het water.

      mvg
      Antoine

      Comment


      • #4
        Re: Op een zonnige avond,

        Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
        Er is volgens mij veel meer uit te halen dan je nu laat zien, vandaar dat ik zou zeggen ga nog eens een keertje terug naar dit mooie fotoplekje.
        Waar je dan eens op moet letten zijn de onscherpe onderwerpen op de voorgrond.
        foto 1. Boom aan de linkerkant
        foto 2. Riet in het water.

        mvg
        Antoine
        volledig mee eens
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment

        Working...
        X