Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

versiering terras

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • versiering terras

    In het dorpje Russargues (provence) zag ik deze versiering op een terras. Waarschijnlijk de woning van een landbouwer.

    Met vriendelijke groeten,
    Bernus

  • #2
    Re: versiering terras

    Hmmm... de halo rond de muur en de ploeg is heel vervelend
    Waarschijnlijk niet correct geselecteerd bij het ophelderen van de muur, ofwel is dit het resultaat van de zoveelste mislukte HDR...
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: versiering terras

      Het had beter geweest dat je op ooghoogte had gestaan toen je de fot nam. De compo zou dan veel beter. Volgens is kleur/helderheid ook niet correct.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: versiering terras

        de halo rond de muur en de ploeg is heel vervelend
        Ik had die zelf eerst nog niet gemerkt maar nu je het opmerkt heb je gelijk. Het is een HDR en bij het bekijken van andere HDR's op het forum zie ik dat dit probleem geregeld voorkomt.
        Ik had nog enkele HDR's gemaakt die bij nazicht ook dit probleem hebben. Ik zal dus nog efkes moeten zoeken hoe dit kan opgelost worden.
        Toch bedankt voor deze opmerking waardoor ik beter weet waar op te letten.

        Het had beter geweest dat je op ooghoogte had gestaan toen je de foto nam
        Dit was niet mogelijk. Het terras was een verdieping hoog en de foto is vanop de straat genomen.
        Met vriendelijke groeten,
        Bernus

        Comment

        Working...
        X