Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glasbakken in Brussel-Noord

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glasbakken in Brussel-Noord






    Groeten Sensor

  • #2
    Re: Glasbakken in Brussel-Noord

    Knap, ik werk in eentje van die glasbakken. Tijdens één van mijn middagwandelingen heb ik ook al het idee gehad daarvan wat foto's te maken. Ga is zeker doen.
    Deze zijn waarschijnlijk genomen tijdens een donkerde dag (normaal zeker nu in Belgie), daardoor dat ze volgens mijn mening wat doker uitvallen.
    Bij de tweede trekt het orange direct mijn aandacht en niet de gebouwen.
    De derde vind ik een zeer goede.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #3
      Re: Glasbakken in Brussel-Noord

      Mooie reeks, Rémon, je hebt het speciale licht van de jongste dagen mooie weten vast te leggen.

      Mijn voorkeur gaat uit naar nr 1, strak en clean, zou bij een 3d-rendering kunnen zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Glasbakken in Brussel-Noord

        Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
        Knap, ik werk in eentje van die glasbakken. Tijdens één van mijn middagwandelingen heb ik ook al het idee gehad daarvan wat foto's te maken. Ga is zeker doen.

        Misschien moeten we eens samen gaan want ik voelde me daar niet echt op mijn gemak in dat parkje achter de laatste toren in opbouw.
        Trouwens ook een mooie locatie achter de torenwijk maar gevaarlijk vrees ik
        Groeten Sensor

        Comment


        • #5
          Re: Glasbakken in Brussel-Noord

          prachtige reeks met mooie bewerking voor mij staan ze op volgorde 1-2-3
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Glasbakken in Brussel-Noord

            1-3-2 voor mij. Had graag geweten bij 3 wat het had gegeven bij een nog iets dieper standpunt.
            Vriendelijke groeten, Sven
            Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

            Comment


            • #7
              Re: Glasbakken in Brussel-Noord

              Zalige reeks!
              Foto 1 is een mooi overzichtsbeeld. En dat licht (dat zo van onder begint) in het linkse hoge gebouw maakt het af!
              Bij de tweede is dat oranje (wat het ook is) een mooie meerwaarde!
              Ten slotte foto 3, dat is leuk gezien.
              Ik vraag me ook af hoe het zou zijn moest je een nog dieper standpunt hebben!

              Grtz
              If it doesn't break you, it makes you stronger!!

              Comment


              • #8
                Re: Glasbakken in Brussel-Noord

                Mooie reeks!
                Foto 2 is voor mij de mindere omdat die orange dingen te veel aandacht vragen tegenover de gebouwen.
                Foto 1 steekt er bovenuit alleen is het enorm spijtig dat net het puntje bovenaan van het gebouw ontbreekt anders was deze af. Althans dat is mijn mening toch ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: Glasbakken in Brussel-Noord

                  knappe reeks met heel mooi licht en mooie compo's, mijn favo is het doorkijkje van nr 3
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Glasbakken in Brussel-Noord

                    Ik ga voor het Belgisch weertje van nr1.
                    Ideaal voor deze 'glasbakken'.

                    Comment

                    Working...
                    X