Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Effe ertussen uit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Effe ertussen uit

    Drukke dag op't werk, na 't eten wat uitrusten en een boekje lezen en dan plots de kriebels voelen om nog wat met het fototoestel te gaan wandelen. Zonder doel, enkel kijken en zoeken wat je tegenkomt. Niks meer niks minder. De stress van de dag vergeten. Effe ertussen uit.

    Een verlaten basketpleintje en 2x lijnenspel van alledaagse dingen.





    Last edited by BPVST; 1 augustus 2008, 19:20.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Effe ertussen uit

    Foto 1 komt er ver boven uit. De compo en belichting zitten goed. Maar vraag me af of de foto niet beter was in het zw/w. En de achtergrond wat donkerder, deze vraagt m.i. nu veel te veel aandacht tegenover het hek.
    De tweede foto zegt me niet veel... Het is een dak, volgens mij zou je er iets specialer mee moeten doen. Misschien een onderwerp vinden waar je oog op kan rusten.
    Ten slotte de derde foto, om eerlijk te zijn vind ik hier ook weer de achtergrond te licht. Scherpte en belichting daarentegen zitten goed!

    Grtz
    If it doesn't break you, it makes you stronger!!

    Comment


    • #3
      Re: Effe ertussen uit

      Ik vind de tweede net het mooist, al mag hij van mij in 2/3 landscape formaat.
      Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
      Flickr album Homepage

      Comment


      • #4
        Re: Effe ertussen uit

        Nummer in Z/W lijkt me boeiender.
        Nummer 2 stoort mij dat punt-ding dat in het midden ongeveer uitsteekt.
        Nummer 3 zou mijn inziens meer tot zijn recht komen wanneer er een vignetering op losgelaten word.

        Over de ganse lijn vind ik de reeks wel iets hebben.

        Groetjes,
        Alex_W
        [FONT=Century Gothic]Canon EOS 7D Mark II * Canon EOS 40D * EF 24-70mm f/2.8 L USM * EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS * Sigma 70-200mm F2.8 DG OS HSM SPORTS * Sigma TELE CONVERTER TC-2001 * Godox V860II & TT600 * Speedlite 430EX

        Comment

        Working...
        X