Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan dare2fly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan dare2fly

    Een dikke proficiat aan dare2fly met zijn verdiende overwinning en niet vergeten de prachtige inzendingen die toch wel de top hebben gehaald

    Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Profitiat aan dare2fly

    Een dikke profitiat aan dare2fly.
    Natuurlijk ook aan de verdiende 2e en 3e plaats
    Aan al de anderen die meegedaan hebben, ook een profitiat om mee te doen en alles spannend te houden.
    En nu op naar de volgende challenge.
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan dare2fly

      Dare2fly gefeliciteerd met een mooie silhouet foto die een dromerig romantisch gevoel opriep. Uiteraard vonden we ook het thema ontspanning in de foto terug. Samen met de foto van Tigo waren ze één van de eerste inzendingen voor deze Challenge. Het bleek al vlug duidelijk dat de foto van Dare2fly een sterke foto was gezien deze foto vanaf het begin tot de laatste dag ononderbroken de leiding nam in het puntenklassement.

      Ook mijn felicitaties voor Tigo en Lut met hun tweede en derde plaats.

      Uitzonderlijk wil ik toch even Spix hier in de bloemetjes zetten met de zevende plaats in deze maandrangschikking. Spix is een meisje van amper 11 jaar die het niet kan laten om als de kans zich voordoet met het digitaal toestel van haar moeder foto’s te nemen. Ik vermoed dat Spix toch wel de jongste deelneemster zal zijn die ooit zo’n eervolle plaats wist te behalen. Ik hoop mits de toestemming van de ouders in de toekomst nog mooie foto’s van Spix te mogen valideren.

      De foto van spix straalt heel wat rust en ontspanning uit. De foto is goed omkaderd en de scherpte ligt op de juiste plaats. Deze jonge fotografe heeft blijkbaar een goed oog voor detail.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan dare2fly

        Ook namens mij een terechte proficiat.
        Ondanks pogingen van bepaalde illustere figuren blijkt weer eens dat een terechte winnaar meestal toch zal winnen
        .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan dare2fly

          nen dikke proficiat aan de top 3.
          maar nu ik dit zo lees van spooky... Go Spix Go, amai dat verdient wel een daverend aplaus.
          Doe zo voort...
          Keyki

          When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan dare2fly

            heb door andere bezigheden niet kunnen deelnemen, maar wel gevolgd.....hartelijk proficiat aan dare2fly en aan alle andere..
            spix nog een grotere proficiat
            groetjes aline

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan dare2fly

              Proficiat dare2fly met je welverdiende foto. Ook aan al de andere die meegedaan hebben deze maand waren er heel mooie bij die ook een eerste plaats hadden verdient. Maar ja er kan maar ééntje de hoogste trede halen
              Voor de andere in de top 10 ook een proficiat.

              Mvg. Lucie
              Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.

              http://lucie-54.mijnalbums.nl/ en http://blog.seniorennet.be/lucie1952/

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan dare2fly

                Ik ben blij te zien dat mijn persoonlijke favoriet gewonnen heeft. Van harte proficiat, natuurlijk ook aan de rest van de top drie.

                Mvg

                Luc
                Neem ook even een kijkje op : http://www.lucvercammen-natuurfotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan dare2fly

                  Dikke proficiat aan de besten.
                  Ik vond die van Tigo persoonlijk de beste.
                  Zelf had ik ook een ideetje (combinatie van tigo en dare2fly), maar toen ik hun 2 foto's zag, wist ik dat ik niet beter ging kunnen.

                  Buiten een idee, heb je ook een verdere uitwerking en realisatie nodig.
                  Juist puntje 2 en 3 is voor mij het verschil tussen de eerste 2 en de anderen.


                  @Iedereen : succes voor de nieuwe challenge!
                  Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan dare2fly

                    Voor het eerst weet ik me geen woorden
                    IK zou iedereen willen bedanken voor de goede score en reacties .
                    Tigo en Lut ook mijn felicitaties, en iedereen die heeft meegedaan
                    hopellijk doet iedereen deze maand weer mee en maken we er samen een spannende Challenge van
                    Mijn Fanpagina
                    Mijn website
                    Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan dare2fly

                      Dare2fly en Tigo ook mijn felicitaties.
                      Meermaals schreef ik al dat ik mezelf een 7 geef en wie beter doet (volgens mij) krijgt meer. Dare2fly had ik met een 9 bedeeld en Tigo met een 10. Daarbuiten waren er nog 6 die een 8 kregen van mij en ook een reeks 7.
                      Ik was dus aardig verrast om de derde plaats te behalen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan dare2fly

                        En nu wordt het wachten op 'De making of' van Lut
                        Daar vinden we vermoedelijk een paar gemaakte piramides waarmee dochterlief aan't bellenblazen is

                        Mijn eerste idee was trouwens het ontspannen van de veer van een horloge..
                        Mijn vrouw vond het echter niet zo leuk toen ik daar mijn antieke klok wou voor gebruiken...
                        .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan dare2fly

                          Proficiat Dare2fly met je overwinning.

                          Ook mijn felicitaties aan de 2e en 3e plaats, jammer Tigo dat je het net niet gehaald hebt je was mijn favoriet.

                          El Barto
                          ___________________________

                          Nil Volentibus Arduum
                          ___________________________

                          Olympus E-500 E-510 + wat extra's

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan dare2fly

                            Ook ik wens mijn welgemeende felicitaties over te maken aan de verdiende winnaar(s). Een aantal zeer mooie, en ontspannende foto's zijn er uit de bus gekomen. Mijn persoonlijke favoriet was de foto van Lut.
                            Hop nu naar de volgende maand.

                            (ik ga voor veertien dagen met vakantie en hoop aldaar wat moois te schieten)
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan dare2fly

                              Een dikke proficiat aan de top drie. Jullie waren inderdaad de beste (buiten mijzelf gerekend natuurlijk)
                              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                              Comment

                              Working...
                              X