Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

    Deze lens heeft nikon aangekondigd als vervanging van de 'oude' 70-200.

    Nieuwe VR systeem wat nog beter zou moeten zijn en de befaamde nano coating ook aan boord...

    Prijzen? niet goedkoop maar dat is altijd zo

  • #2
    Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

    Waar heeft Nikon deze lens aangekondigd ?
    Noch DPreview, noch Nikon US maken er melding van.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


      in het filmpje wordt de aankondiging gedaan...

      grtz

      Comment


      • #4
        Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

        Dit zou ik toch nog geen aankondiging durven noemen.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

          Ik zit al op de 2de hnds aanbiedingen van 70-200 VR1 te wachten.....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment


          • #6
            Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            Dit zou ik toch nog geen aankondiging durven noemen.
            die persoon was ook een van de eerst die de d700 en sb 900 aankondigte..

            trouwens filmpjes van de D3H EN D3X staan er ook op.

            100% zeker dat het objectief er zal komen

            Comment


            • #7
              Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

              Oorspronkelijk geplaatst door AndriesGeoffrey Bekijk bericht
              100% zeker dat het objectief er zal komen
              Gezien de prestaties van de 70 200 vr (1) op FF lijkt mij dat logisch.
              groet, Rik

              Comment


              • #8
                Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                Eigenlijk het enige topobjectief van Nikon die nog geen revisie heeft gekregen met hun nano crystal technologie etc. en het vignetteringsprobleem zal voor de FF ook wel opgelost zijn zeker.
                Laat er nu maal velen hun "oude" lens verkopen als deze op de markt komt, de 70-200 VR1 zou ik me zeker nog wel eens tweedehands willen kopen

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                  Er zal wel eens een nieuwe versie komen, dus die gast op you-tube heeft zeker gelijk. Wanneer is een heel andere vraag.

                  Ondertussen ben ik zeer tevreden over mijn versie I, ze is/was scherp op d70,d200, d300, D3.
                  BD0497BE : Nikon body + glas
                  www.RudyVerrijt.info

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                    Oorspronkelijk geplaatst door AndriesGeoffrey Bekijk bericht
                    http://www.youtube.com/watch?v=0r3MYFW43LM

                    in het filmpje wordt de aankondiging gedaan...
                    De auteur van die filmpjes beweert dat hij professioneel fotograaf is bij Nat. Geographic en komt geregeld met gratuite geruchten over nieuwe Nikon camera's.

                    Ironisch genoeg was hij één van de weinigen die de D700 afdeed als een ongeloofwaardig gerucht. Zegt genoeg over z'n eigen geloofwaardigheid...

                    Dat er een ooit (en wellicht relatief snel) een vervanger komt, lijkt me logisch.
                    Last edited by ThierryM; 30 juli 2008, 08:41.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                      Wat een onnozel manneke en een onnozel filmpje.
                      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                        Ik gebruik nu de 'oude' 70-200 VR I met mijn nieuwe D700 tot grote tevredenheid.
                        Er is inderdaad wat licht verval in de extreme hoeken, maar dat is zeer aanvaardbaar en m.i. fel overroepen.
                        Bovendien is dit makkelijk te verwijderen in Photoshop of Capture.
                        Ik zal alleszins niet zo zot zijn om dit topobjectief van de hand te doen met veel verlies.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                          Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Ik gebruik nu de 'oude' 70-200 VR I met mijn nieuwe D700 tot grote tevredenheid.
                          Er is inderdaad wat licht verval in de extreme hoeken, maar dat is zeer aanvaardbaar en m.i. fel overroepen.
                          Bovendien is dit makkelijk te verwijderen in Photoshop of Capture.
                          Ik zal alleszins niet zo zot zijn om dit topobjectief van de hand te doen met veel verlies.
                          Inderdaad,

                          En zeker geen reden om de huidige versie te vervangen, ik vind het nog steeds een topper
                          De vignetering is zeer aanvaardbaar, en komt maar voor in uitzonderlijke situatie's, en is zoals reeds gezegd heel makkelijk te verwijderen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Inderdaad,

                            En zeker geen reden om de huidige versie te vervangen, ik vind het nog steeds een topper
                            De vignetering is zeer aanvaardbaar, en komt maar voor in uitzonderlijke situatie's, en is zoals reeds gezegd heel makkelijk te verwijderen.
                            Nochtans Geert, als ik jou handel en wandel hier op het forum een beetje volg, dan twijfel ik er niet aan dat jij één van de eersten zal zijn om een 70-200 f2.8 VR II Nano aan te schaffen van zodra deze leverbaar zal zijn!

                            Groetjes, Wim

                            Edit: en dan ben ik misschien wel kandidaaat om jouw 70-200 f/2.8 VR I over te nemen ...
                            Last edited by Wivo; 30 juli 2008, 14:38. Reden: Edit toegevoegd
                            Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                            Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nikon (nikkor) 70-200 f2.8 VR II Nano

                              Een vraagje aan de bezitters van deze lens.

                              Kunt ge uit de hand fotograveren met deze lens die bijna 1500 g weegt
                              of moet ge een statief gebruiken.

                              Graag jullie mening,dank U.
                              groetjes,polydoor.

                              NIKON D80

                              Comment

                              Working...
                              X