Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windmolen , lichte hdr...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windmolen , lichte hdr...

    Vandaag eens samen met wanka tanka , richting Namen gereden , en er halte gehouden aan een windmolen.
    Deze lichtjes in hdr bewerkt en wat met kleuren gewerkt , om een verouderd effectje te verkrijgen.
    Hopelijk kan dit jullie bekoren.

    mvg xiebu



    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Windmolen , lichte hdr...

    Beide foto's kunnen me bekoren, met een voorkeur voor de zalige kleuren van de 2de!

    Sven
    Vriendelijke groeten, Sven
    Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

    Comment


    • #3
      Re: Windmolen , lichte hdr...

      bedankt svendc ,

      de lichte korrel heeft in de tweede foto idd meerwaarde , eveneens doet het goude gele tapijt van de koren de afwerking

      mvg xiebu
      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
      *BD1033BE*

      Comment


      • #4
        Re: Windmolen , lichte hdr...

        De kleuren in deze foto lijken inderdaad sterk op die van oude kleurfoto's die jaren ergens in een doos gelegen hebben. Als het dat effect was wat je wilde zijn ze erg goed geslaagd.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Windmolen , lichte hdr...

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          De kleuren in deze foto lijken inderdaad sterk op die van oude kleurfoto's die jaren ergens in een doos gelegen hebben. Als het dat effect was wat je wilde zijn ze erg goed geslaagd.
          Vind ik ook.
          Wel spijtig van die draad (2de).
          Daarom ga ik voor de eerste.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

          Comment

          Working...
          X