Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boompje....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boompje....

    Tijdens de middag rit , door de ardennen gereden en er deze boom zien staan op de top van een berg , er een foto van genomen en licht in hdr bewerkt , is het iets ?

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Boompje....

    heel knap met de dreigende wolken
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Boompje....

      Mooi (mist wel wat scherpte door het verkleinen)

      Comment


      • #4
        Re: Boompje....

        prachtig plaatje en kleuren
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #5
          Re: Boompje....

          goede compositie

          Comment


          • #6
            Re: Boompje....

            Ik vind die HDR-bewerking net jammer - of hoe je een mooi plaatje verpietert
            Nu krijg je een onnatuurlijke helderheid op de boom, net alsof je hebt ingeflitst. Ik ben al geen fan van HDR (maakt meestal meer kapot dan het creëert en wordt door het soms spectaculaire resultaat dikwijls te onpas gebruikt), ik wordt hierin bevestigd...
            Nochtans een mooie compo en een aantrekkelijke, dramatische lucht
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Boompje....

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Ik vind die HDR-bewerking net jammer - of hoe je een mooi plaatje verpietert
              Nu krijg je een onnatuurlijke helderheid op de boom, net alsof je hebt ingeflitst. Ik ben al geen fan van HDR (maakt meestal meer kapot dan het creëert en wordt door het soms spectaculaire resultaat dikwijls te onpas gebruikt), ik wordt hierin bevestigd...
              Nochtans een mooie compo en een aantrekkelijke, dramatische lucht
              Greetz, Kariboe
              had nog geen comment gegeven op deze opname, maar na het lezen van bovenstaand comment besloten het alsnog te doen:
              geheel eens met het comment van Kariboe.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X